Чому влітку двигун починає «їсти» оливу

0
319

Багато автовласників помічали, що влітку моторна олива веде себе по-іншому, ніж взимку. Як правило, водії скаржаться на те, що їхні «залізні коні» починають «жерти» оливу. Розберемось, чому це відбувається.

Після запуску двигуна температура моторної оливи зростає і поступово досягає робочого рівня. Зазвичай цей показник становить 90º-105ºС – залежно від моделі двигуна. За підтримку цього рівня відповідає система охолодження двигуна. І якщо вона справна, то і температура оливи повинна бути стабільною. Але тут, як то кажуть, «є одне «але». Олива, крім іншого, ще й змащує внутрішню частину циліндрів. А їхня поверхня під час роботи нагрівається до  300° С.

При контакті з нею розігрівається й олива. І тут важливими є такі параметри як в’язкість і температура самої оливи в момент її попадання на стінки камери згоряння.

Зараз читають  ​Їх не купують навіть у кризу: ТОП-10 проблемних легковиків

Більшість автовласників зараз намагаються застосовувати синтетичні і напівсинтетичні моторні оливи. Вони добре підходять для експлуатації взимку – не гуснуть, забезпечуючи відмінне змащення деталей двигуна. Та ж рідина змащує агрегат і в літню спеку.

Додамо, що оптимальна температура більшості моторних олив, при якій вони досягають необхідної для змащування тертьових поверхонь в’язкості, не перевищує 110° С. Але вже при перегріванні мастил такого типу вище 125ºС їхня в’язкість починає різко зменшуватись. Після цього рідина шукає вразливі місця: просочується крізь кришку клапанів, ущільнювачі тощо. Особливо це характерно для старих автомобілів. А якщо ви ще й полюбляєте драйв, то влітку вам доведеться доволі часто доливати оливу. Тож або змініть оливу, або запасіться терпінням.

Джерело: mashyna.com.ua

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.