Ferrari розробляє нову технологію крісел, яка дозволить пасажирам усіх типів статури знайти ідеальне положення для сидіння з максимальною підтримкою. Сидіння розділені на сім частин, індивідуально з’єднаних із центральною частиною автомобіля. Новий патент, поданий у Відомство за патентами і товарними знаками США, і винахід, що обговорюється в ньому, призведе до того, що сидіння більше не існуватиме як окрема деталь.
У суперкарах Ferrari, особливо в тих, які орієнтовані на високу продуктивність, колодки крісла часто прикріплені до монокока, при цьому вони забезпечують підтримку пасажирів, зводячи при цьому вагу зручностей салону до мінімуму. Але їх неможливо відрегулювати, і єдиною альтернативою є важке крісло з механізмами зміни нахилу спинки та кута сидіння.
Рішення Ferrari не лише мінімізує вагу, а й значно збільшує діапазон регулювання кожної частини сидіння. У цій конструкції сидіння прикріплено до центрального стрижня в кабіні, в якому розміщені приводи та мотори для переміщення сидіння за допомогою стрижнів із гідравлічним приводом.
Система працює завдяки поділу сидіння на сім окремих частин, кожна з яких має три ступені руху і рухається по декартовій площині, тобто вгору, вниз, вперед, назад, ліворуч і праворуч по прямій лінії. Це означає, що опору для стегон, підголовники, бічні валики і навіть сидіння під п’ятою точкою можна переміщати в різних напрямках відповідно до ваших вимог.
Хоча технічно було б можливо забезпечити такий рух за допомогою окремих важелів та приводів з ручним керуванням, клієнтів Ferrari навряд чи це влаштувало б, тому ця система працює електронно та може зберігати різні налаштування, як це роблять нинішні сидіння з пам’яттю. Чого не можуть існуючі сидіння, так це використовувати камеру для визначення пози пасажира та автоматичного регулювання окремих елементів сидіння відповідно до її потреб. Винахід Ferrari може бути в режимі реального часу.
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…
Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…
Leave a Comment