Авто

Mazda розробляє автомобіль, який не випускала 12 років

Share

Компанія Mazda випустила свій останній роторний спорткар у 2012 році: виробництво RX-8 Spirit R для JDM було припинено. Проте команду розробників, яка відповідала за роторний двигун, було розформовано лише у 2018 році. Торік роторний двигун повернувся як установка, що збільшує запас ходу, щоб виправити проблеми, які переслідували невеликий кросовер MX-30 .

Виступаючи на Токійському автосалоні 2024 року, президент та генеральний директор Mazda Кацухіро Моро застав всіх зненацька, оголосивши, що 1 лютого буде створено спеціальну групу інженерів, відповідальних за розробку роторних двигунів. Перш ніж поділитися важливими новинами, він висловив подяку за чудові відгуки після презентації приголомшливого концепту Iconic SP .

«Щоб подолати труднощі ери вуглецево-нейтральних технологій, інженери роторних двигунів, які придбали широку технічну перспективу, що виходить за рамки типів двигунів і передових технологій двигунів внутрішнього згоряння, і пройшли підготовку як користувачів моделей. Це не так просто, але я сподіваюся, що ми зможемо зробити крок уперед, у новий розділ ненаситного виклику», – заявив глава Mazda.

Значна частина промови Кацухіро Моро була присвячена Iconic SP . Він зосередився на тому, що її роторний двигун поводиться як генератор, а не як привід коліс. Під час прес-конференції на екрані з’явилися деякі з технічних характеристик: довжина 4180 мм, ширина 1850 мм, висота 1150 мм, колісна база 590 мм та споряджена маса 1450 кг. Найвище керівництво Mazda назвало його двороторним компактним спорткаром потужністю 365 л.с. і «вищим класом» характеристик навіть порівнявши Iconic SP з Porsche 911 . Далі він сказав, що чудове купе досить велике для двох людей та їхнього багажу.

Раніше головний дизайнер Масасі Накаяма заявив, що концепцію «можна легко зменшити до пропорцій, подібних до Miata», натякаючи, що обмежень за розмірами не буде. Ми також знаємо, що ДВЗ було розроблено для роботи не тільки на бензині, а й на водні, біопаливі та навіть зрідженому нафтовому газі (СНД). Що стосується назви концепту, Iconic SP – це навмисно розпливчасте ім’я, щоб уникнути прямого зв’язку з MX-5 і RX , що давно не існує . Якщо буде серійна версія, логіка підказує нам, що її буде випущено не раніше 2026 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Mazda

Останні записи

Патрульні розповіли, що необхідно мати в авто кожному водієві

Перед дорогою завжди варто перевірити, чи є в машині все необхідне. Це не просто про…

30.12.2024

Як обрати авто в Україні: три найкращі варіанти для покупки

Український ринок авто з пробігом – це взагалі мій улюблений спосіб знайти щось цікаве за…

30.12.2024

Як обрати вживане авто: п’ять критеріїв, які варто врахувати

Коли вибираєш машину на вторинному ринку, важливо звернути увагу на кілька моментів, щоб потім не…

30.12.2024

Mazda завершує випуск електричної версії MX-30

Mazda офіційно завершила виробництво своєї повністю електричної версії MX-30 EV. EV із роторним двигуном продовжує…

30.12.2024

Дослідження 2024 року: названо найнадійніші автомобільні бренди

2024 року японська компанія Subaru посіла перше місце в рейтингу найнадійніших автовиробників, отримавши 68 балів…

30.12.2024

Електрокросовер Hyundai OE вперше помічено під час випробувань

Компанія Hyundai вже має у своїй лінійці електромобілі, що випускаються під суббрендом Ioniq. Але незабаром…

30.12.2024