Авто

Mazda розробляє автомобіль, який не випускала 12 років

Компанія Mazda випустила свій останній роторний спорткар у 2012 році: виробництво RX-8 Spirit R для JDM було припинено. Проте команду розробників, яка відповідала за роторний двигун, було розформовано лише у 2018 році. Торік роторний двигун повернувся як установка, що збільшує запас ходу, щоб виправити проблеми, які переслідували невеликий кросовер MX-30 .

Виступаючи на Токійському автосалоні 2024 року, президент та генеральний директор Mazda Кацухіро Моро застав всіх зненацька, оголосивши, що 1 лютого буде створено спеціальну групу інженерів, відповідальних за розробку роторних двигунів. Перш ніж поділитися важливими новинами, він висловив подяку за чудові відгуки після презентації приголомшливого концепту Iconic SP .

«Щоб подолати труднощі ери вуглецево-нейтральних технологій, інженери роторних двигунів, які придбали широку технічну перспективу, що виходить за рамки типів двигунів і передових технологій двигунів внутрішнього згоряння, і пройшли підготовку як користувачів моделей. Це не так просто, але я сподіваюся, що ми зможемо зробити крок уперед, у новий розділ ненаситного виклику», – заявив глава Mazda.

Значна частина промови Кацухіро Моро була присвячена Iconic SP . Він зосередився на тому, що її роторний двигун поводиться як генератор, а не як привід коліс. Під час прес-конференції на екрані з’явилися деякі з технічних характеристик: довжина 4180 мм, ширина 1850 мм, висота 1150 мм, колісна база 590 мм та споряджена маса 1450 кг. Найвище керівництво Mazda назвало його двороторним компактним спорткаром потужністю 365 л.с. і «вищим класом» характеристик навіть порівнявши Iconic SP з Porsche 911 . Далі він сказав, що чудове купе досить велике для двох людей та їхнього багажу.

Раніше головний дизайнер Масасі Накаяма заявив, що концепцію «можна легко зменшити до пропорцій, подібних до Miata», натякаючи, що обмежень за розмірами не буде. Ми також знаємо, що ДВЗ було розроблено для роботи не тільки на бензині, а й на водні, біопаливі та навіть зрідженому нафтовому газі (СНД). Що стосується назви концепту, Iconic SP – це навмисно розпливчасте ім’я, щоб уникнути прямого зв’язку з MX-5 і RX , що давно не існує . Якщо буде серійна версія, логіка підказує нам, що її буде випущено не раніше 2026 року.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Mazda

Останні записи

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025

Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…

02.10.2025