AMG SL 63 SE Performance: найпотужніший родстер Mercedes-AMG за всю історію

0
145

Mercedes-AMG SL  став спортивнішим, ніж будь-коли, і, звичайно ж, відразу ж після його дебюту з’явився потужний SL 63. З двигуном V8  Biturbo потужністю 585 к.с. у нього і раніше не було причин скаржитися, і все ж таки в цій версії було щось гнітюче – навіть Mercedes-AMG C 63  з його чотирициліндровим мотором виявився сильнішим. Як це можливо? Завдяки гібридній потужності. Проте, як стало відомо під час презентації, SL  також може отримати таку підтримку. Тепер очікування «божевільної» частково електричної топ-версії добігло кінця: Mercedes-AMG SL 63 SE Performance представлений.

На відміну від вищезазначеної топової версії C – Class , SL 63 SE Performance втратив чотирициліндровий двигун на користь всім відомого V8 в носовій частині та електромотора потужністю 204 к.с., який доводить потужність системи до 816 к.с. та крутний момент від 1080 до 1420 Нм. Таким чином, він не такий потужний як Mercedes-AMG GT 4-Door 63 SE Performance, але його 231 к.с. і крутний момент 620 Нм сильніший, ніж звичайного SL 63. Це призводить, серед іншого, до того, що розгін від 0 до 100 км/год займає всього 2,9 секунд замість 3,6 секунд. Максимальна швидкість на 2 км вища — 317 км/год.

Звідки повнопривідний Mercedes-AMG SL 63 SE Performance має електроенергію? Через батарею ємністю лише 6,1 кВт-год, яку можна заряджати за допомогою бортового зарядного пристрою потужністю 3,7 кВт. З цих цифр уже видно, що йдеться не про водіння на електротязі, а про тимчасове збільшення електричної потужності для забезпечення високої продуктивності. На електротязі Mercedes-AMG SL 63 SE Performance проїде максимум 13 км.

За допомогою кнопки AMG або на центральному екрані інформаційно-розважальної системи можна вибрати режими “Електричний”, “Утримання заряду батареї”, “Комфорт”, “Дрифт”, “Спорт”, “Спорт+”, “Гонка” та “Індивідуальний”. Як випливає з назви, останній дозволяє налаштувати автомобіль за власним бажанням. Наприклад, можна змінити реакцію дросельної заслінки, кермо, демпфування і звук. Карбон-керамічні гальма, напівактивна підвіска, напівактивна стабілізація крену, адаптивні амортизатори та активна аеродинаміка повинні зберігати різкість автомобіля в поворотах, що важливо в умовах більшої ваги.

Зовні Mercedes-AMG SL 63 SE Performance дуже тонко відрізняється від своїх менш удачливих побратимів. Позначення моделі ззаду виконано червоними літерами, а на боці під звичайним значком бітурбованого двигуна V8 є напис E Performance. Відмінність, яка найбільше впадає у вічі, — це лючок у задній частині автомобіля під правим заднім ліхтарем.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.