Німецька Porsche 24 листопада провела світову прем’єру моделі Panamera третього покоління (заводський код – 972). Поки що автомобіль представили тільки у вигляді п’ятидверного ліфтбека, проте універсал — на підході.
Модель Porsche Panamera третього покоління побудована на новому шасі з двокамерними пневмобалонами та 2-клапанними амортизаторами у підвісці. Фірмова система Porsche Active Suspension Management автоматично реагує на стан дороги та стиль водіння та – залежно від цього – безперервно регулює зусилля амортизації для кожного окремого колеса. Таким чином пригнічуються коливання та забезпечується комфортна їзда.
Для гібридних версій пропонують опціональний комплекс Porsche Active Ride , який компенсує нахили та коливання кузова. Система опускає задню частину при різких гальмуваннях і піднімає її при прискореннях. Також доступні задні колеса, що підрулюють.
В екстер’єрі нової Porsche Panamera збережено характерні пропорції попередників, проте стиль став трохи жорсткішим. Привертають увагу матричні світлодіодні блок-фари, величезні за площею повітрозабірники, грані-підштампування на капоті та боковинах.
У салоні Porsche Panamera – цифровий щиток приладів, повернутий до водія 12,6-дюймовий дисплей медіасистеми та опціональний 10,9-дюймовий розважальний екран для переднього пасажира. Для кращої ергономіки робочого місця водія селектор перемикання режимів трансмісії розміщений праворуч від керма, в передній панелі.
Модель у стандартній версії оснащується модернізованим 2,9-літровим турбованим бензиновим V6 , який видає 348 к.с. потужності та 500 Нм крутного моменту. Надбавка щодо моделі-попередниці – +23 к.с. та +50 Нм. Привід задній або повний.
Також будуть запропоновані чотири гібридні модифікації E-Hybrid , поки компанія поширила інформацію тільки про одну з них – Turbo E-Hybrid . Такий варіант передбачає 4,0-літровий бензиновий V8 з подвійним турбонаддувом, він поєднується з електромотором, 8-ступінчастою КП з двома зчепленнями і літій-іонною батареєю ємністю 25,9 кВт * год.
Електродвигун та КП виконані в єдиному корпусі (це дозволило заощадити 5 кг маси). Сумарна потужність системи – 670 л.с. , крутний момент не вказано. Максимальна швидкість гібрида – 315 км/год, розгін з нуля до 100 км/год – за 3,2 секунди. На чистій електротязі машина може проїхати до 90 км, можна підзарядити батарею від зовнішньої мережі. Споряджена маса гібрида – 2,2 тонни.
Габаритні довжина, ширина, висота Porsche Panamera становлять 5052, 1938 та 1422 мм відповідно. Щодо машини генерації, що йде, змінилася тільки довжина — на 3 мм. Колісна база залишилася колишньою – 2950 мм. Нова Panamera вже доступна для замовлення на західних ринках, проте відвантаження машин клієнтам стартують лише навесні 2024 року. Porsche Panamera покоління 971, що йде , випускають з 2016 року.
Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…
Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому…
У сучасних реаліях новий автомобіль не вийде купити, навіть маючи на руках мільйон рублів. В…
Фотографіями прототипу Citroen C5 Aircross, поміченого під час дорожніх випробувань, поділилося видання carscoops, яке заявило,…
Автомобіль для мене — це не просто спосіб дістатися з пункту А в пункт Б,…
Volvo XC60 Winter Edition встановив рекорд швидкості продажів, зникнувши з наявності за 2 хвилини після…
Leave a Comment