Німецька Porsche 24 листопада провела світову прем’єру моделі Panamera третього покоління (заводський код – 972). Поки що автомобіль представили тільки у вигляді п’ятидверного ліфтбека, проте універсал — на підході.
Модель Porsche Panamera третього покоління побудована на новому шасі з двокамерними пневмобалонами та 2-клапанними амортизаторами у підвісці. Фірмова система Porsche Active Suspension Management автоматично реагує на стан дороги та стиль водіння та – залежно від цього – безперервно регулює зусилля амортизації для кожного окремого колеса. Таким чином пригнічуються коливання та забезпечується комфортна їзда.
Для гібридних версій пропонують опціональний комплекс Porsche Active Ride , який компенсує нахили та коливання кузова. Система опускає задню частину при різких гальмуваннях і піднімає її при прискореннях. Також доступні задні колеса, що підрулюють.
В екстер’єрі нової Porsche Panamera збережено характерні пропорції попередників, проте стиль став трохи жорсткішим. Привертають увагу матричні світлодіодні блок-фари, величезні за площею повітрозабірники, грані-підштампування на капоті та боковинах.
У салоні Porsche Panamera – цифровий щиток приладів, повернутий до водія 12,6-дюймовий дисплей медіасистеми та опціональний 10,9-дюймовий розважальний екран для переднього пасажира. Для кращої ергономіки робочого місця водія селектор перемикання режимів трансмісії розміщений праворуч від керма, в передній панелі.
Модель у стандартній версії оснащується модернізованим 2,9-літровим турбованим бензиновим V6 , який видає 348 к.с. потужності та 500 Нм крутного моменту. Надбавка щодо моделі-попередниці – +23 к.с. та +50 Нм. Привід задній або повний.
Також будуть запропоновані чотири гібридні модифікації E-Hybrid , поки компанія поширила інформацію тільки про одну з них – Turbo E-Hybrid . Такий варіант передбачає 4,0-літровий бензиновий V8 з подвійним турбонаддувом, він поєднується з електромотором, 8-ступінчастою КП з двома зчепленнями і літій-іонною батареєю ємністю 25,9 кВт * год.
Електродвигун та КП виконані в єдиному корпусі (це дозволило заощадити 5 кг маси). Сумарна потужність системи – 670 л.с. , крутний момент не вказано. Максимальна швидкість гібрида – 315 км/год, розгін з нуля до 100 км/год – за 3,2 секунди. На чистій електротязі машина може проїхати до 90 км, можна підзарядити батарею від зовнішньої мережі. Споряджена маса гібрида – 2,2 тонни.
Габаритні довжина, ширина, висота Porsche Panamera становлять 5052, 1938 та 1422 мм відповідно. Щодо машини генерації, що йде, змінилася тільки довжина — на 3 мм. Колісна база залишилася колишньою – 2950 мм. Нова Panamera вже доступна для замовлення на західних ринках, проте відвантаження машин клієнтам стартують лише навесні 2024 року. Porsche Panamera покоління 971, що йде , випускають з 2016 року.