Volkswagen ID.7 вийшов на ринок Китаю: ціна та характеристики

0
756

Спільне підприємство FAW та Volkswagen відкрило у Китаї прийом замовлень на локальну версію електричного ліфтбека ID.7. Китайський варіант вийде на ринок під назвою ID.7 Vizzion і, на відміну від європейського, буде доступний з двома двигунами, а його ціна, як пише CarNewsChina, починається від 237 700 юанів. Це еквівалент приблизно 30,4 тисяч євро, тоді як у Німеччині електрокар продають за ціною від 56 995 євро.

Першою на ринок виходить одномоторна модифікація VW ID.7 Vizzion, яка отримає один двигун на задній осі з віддачею 204 к.с. та 310 Нм. Асистуватиме йому 84,8-кіловат-годинна батарея, з якою електромобіль проїде без підзаряджання до 642 кілометрів. В Європі базовий ID.7 оснащується батареєю на 82 кВт*год із заявленим запасом ходу 615 кілометрів, але водночас має в своєму розпорядженні більш сучасний 286-сильний двигун. Водночас, найімовірніше, далекобійність електромобіля для різних ринків визначена за різними вимірювальними циклами.

У майбутньому ID.7 з’явиться повнопривідна модифікація, в силовій установці якої на передній осі застосують 109-сильний двигун. З тією ж батареєю пробіг електромобіля на одному заряді зменшиться до 570 кілометрів. Вартість цієї версії поки що не названо.

До оснащення ID.7 Vizzion увійдуть матрична оптика, панорамний дах, здатний блокувати до 99% ультрафіолетових променів, а також «розумну» систему клімат-контролю, яка здатна враховувати у своїй роботі положення сонця. Медіасистему супроводжують 15-дюймовим екраном та проекційним дисплеєм.

Також електричний ліфтбек будуть комплектувати розвиненим комплексом асистентів водія. Серед основних конкурентів новинки на китайському ринку згадуються BYD Han та Tesla Model 3.

У майбутньому у Volkswagen ID.7 з’явиться більш містка версія з кузовом універсал. Перші зображення електромобіля компанія вже опублікувала, але повноцінний дебют ID.7 Tourer відбудеться лише на початку наступного року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.