Спільне підприємство FAW та Volkswagen відкрило у Китаї прийом замовлень на локальну версію електричного ліфтбека ID.7. Китайський варіант вийде на ринок під назвою ID.7 Vizzion і, на відміну від європейського, буде доступний з двома двигунами, а його ціна, як пише CarNewsChina, починається від 237 700 юанів. Це еквівалент приблизно 30,4 тисяч євро, тоді як у Німеччині електрокар продають за ціною від 56 995 євро.
Першою на ринок виходить одномоторна модифікація VW ID.7 Vizzion, яка отримає один двигун на задній осі з віддачею 204 к.с. та 310 Нм. Асистуватиме йому 84,8-кіловат-годинна батарея, з якою електромобіль проїде без підзаряджання до 642 кілометрів. В Європі базовий ID.7 оснащується батареєю на 82 кВт*год із заявленим запасом ходу 615 кілометрів, але водночас має в своєму розпорядженні більш сучасний 286-сильний двигун. Водночас, найімовірніше, далекобійність електромобіля для різних ринків визначена за різними вимірювальними циклами.
У майбутньому ID.7 з’явиться повнопривідна модифікація, в силовій установці якої на передній осі застосують 109-сильний двигун. З тією ж батареєю пробіг електромобіля на одному заряді зменшиться до 570 кілометрів. Вартість цієї версії поки що не названо.
До оснащення ID.7 Vizzion увійдуть матрична оптика, панорамний дах, здатний блокувати до 99% ультрафіолетових променів, а також «розумну» систему клімат-контролю, яка здатна враховувати у своїй роботі положення сонця. Медіасистему супроводжують 15-дюймовим екраном та проекційним дисплеєм.
Також електричний ліфтбек будуть комплектувати розвиненим комплексом асистентів водія. Серед основних конкурентів новинки на китайському ринку згадуються BYD Han та Tesla Model 3.
У майбутньому у Volkswagen ID.7 з’явиться більш містка версія з кузовом універсал. Перші зображення електромобіля компанія вже опублікувала, але повноцінний дебют ID.7 Tourer відбудеться лише на початку наступного року.