Розробляючи будь-який двигун автовиробники завжди йдуть на компроміси, через що деяким з них не вистачає кінських сил, але вони компенсують це моментом, що крутить. Інші демонструють відмінну динаміку, але ненадійні, а інші витрачають багато палива, проте здатні пропрацювати протягом десятиліть.
Журналісти американського видання «Jalopnik» вирішили з’ясувати, які двигуни сучасних автомобілів є найгіршим нестандартним способом, провівши опитування серед своїх читачів.
Одним із варіантів, що зібрали найбільшу кількість негативних відгуків з боку коментаторів, стала лінійка моторів корейських компаній Hyundai та Kia під назвою Theta II.
Йдеться про 2- і 2,4-літрові бензинові агрегати, які в тому числі ставилися на такі масові в Росії моделі як Kia Sportage і Kia Optima, а також Kia Stinger і Genesis G70. Ось що написали користувачі заокеанського автомобільного порталу, коментуючи надійність двигунів Theta II:
«Коли ви чуєте розповіді від механіків про те, що вони будуть зайняті кілька тижнів лише заміною двигунів, а їхні робочі місця «завалені» пошкодженими блоками циліндрів, практично напевно йдеться про двигуни Theta II. І це дуже погана новина для їхніх власників.
Нагадаємо, основною проблемою з такими корейськими моторами вважається невдала конструкція їхнього маслонасоса, а також вихід з ладу каталізатора, через які циліндри силових агрегатів отримували пошкодження навіть на відносно невеликих пробігах.
Крім того, через виробничий шлюб колінчастого валу та підшипників з 2015 року Hyundai та Kia довелося провести в США кілька великомасштабних відгукних компаній, витративши майже 3 мільярди доларів на усунення дефектів та компенсацію власникам.