Питання про те, чи потрібно міняти масло у двигуні після обкатки нового автомобіля, є предметом постійних суперечок. У минулому обкатка вважалася критично важливою через менш точне виготовлення деталей і більш низьку якість олій. Однак досягнення в галузі технологій та поліпшення виробничих процесів порушили питання необхідності традиційного періоду притирання.
З появою верстатів з ЧПУ та точніших технологій виготовлення двигуни стали більш ефективними та навантаженими. Хімічна промисловість також запровадила ефективні присадки для покращення якості олії. Через війну потреба у традиційних процедурах обкатки зменшилася.
До речі, рівень останнього залежить від виробника. Деякі компанії виробляють деталі з високою точністю, забезпечуючи стабільні розміри, що відповідають суворим стандартам якості. З іншого боку, деяким деталям від виробників, особливо з певних регіонів, може знадобитися більше часу на притирання (налаштування оптимальних параметрів).
Незважаючи на досягнення, певний рівень притирання залишається неминучим через фізику. Мікрони стружки утворюються на початкових етапах роботи двигуна, і поки фільтр уловлює більшу їх частину, частина неминуче досягає парів тертя, згодом сприяючи їхньому зносу. Щоб звести до мінімуму це, може бути розумно замінити масло та фільтр трохи раніше, ніж у рекомендований виробником інтервал.