Статті

Названо три ознаки, при яких потрібно міняти масло в двигуні раніше терміну

Share

Більшість автовиробників в інструкціях з експлуатації машин вказують терміни заміни мастила через кожні 15 тис. км або не рідше одного разу на рік. Однак, заміна масла в двигуні повинна проводитися не за термінами, позначеними в інструкції, а коли вона втрачає свої властивості, що змазують. Але як визначити цей момент самостійно? Експерти журналу «За кермом» назвали три вірні ознаки.

По-перше , скорочувати інтервал заміни масла потрібно в тому випадку, якщо машина експлуатується у важких умовах , тобто тих, які вважаються екстремальними для силового агрегату. Це можуть бути, наприклад, часті поїздки з важко навантаженим причепом, буксирування інших автомобілів, часта їзда в пробках та на короткі відстані, експлуатація в гірській місцевості, поїздки на високій швидкості (понад 150 км/год) тощо.

Багато водіїв не звертають уваги на цей список умов експлуатації, який, до речі, є у заводській інструкції до транспортного засобу. Там чітко вказано, що за важких умов експлуатації масло в моторі потрібно міняти кожні 7,5 тис. км пробігу або раз на 6 місяців .

По-друге, міняти масло в двигуні потрібно в залежності від мотогодин. Згідно з результатами досліджень, сучасні моторні олії зберігають свої властивості протягом 250-350 годин експлуатації двигуна. У деяких моделях авто їх вважає спеціальний лічильник, а для самостійного обчислення мотогодин потрібно помножити середню швидкість автомобіля на допустимий час експлуатації олії. Приклад: 30 км/год. * 250 годин = 7,5 тис. км. Це якраз той пробіг, на якому олія втрачає свої властивості.

По-третє, на необхідність термінової заміни олії можуть вказувати її рівень та колір . Так, якщо протягом кількох тисяч кілометрів рівень робочої рідини залишався на тому самому рівні, а потім різко почав падати, то масло точно пора міняти. Збільшена витрата буде говорити про те, що масло вже втратило свої властивості або про те, що двигун працює у важких умовах.

Що стосується кольору, то при деяких поломках двигуна масло може поєднуватися з паливом або антифризом. У зв’язку з цим рівень олії підвищуватиметься. Визначити попадання антифризу в олію можна за світло-жовтою або білою емульсією на контрольному щупі або на внутрішній стороні корка маслозаливної горловини. У таких випадках автовласнику потрібно терміново усунути несправність у силовому агрегаті та замінити олію в ньому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

МВС України оновлює систему електронного запису до сервісних центрів

З 18 лютого 2025 року у 53 сервісних центрах МВС України запрацювала нова система електронної…

21.02.2025

Ціни на пальне знижуються: яке паливо стане дешевшим

З січня 2025 року вартість палива на українських АЗС зазнала зростання через підвищення акцизів та…

21.02.2025

Dacia тестує новий кросовер Duster з удосконаленим повним приводом

Кілька тижнів тому Dacia Duster проходив тести, але тоді кросовер був позначений логотипом Renault. Проте…

21.02.2025

Випуск електрокара Hyundai Ioniq 5 призупинять через низький попит

Південнокорейські ЗМІ повідомили, що Hyundai тимчасово призупинить виробництво Ioniq 5 і Kona Electric з 24…

21.02.2025

Кросовер Alpine A390: перше зображення та дата прем’єри

Alpine оголосила дату дебюту свого футуристичного електричного кросовера A390. Цей спортивний фастбек з низьким профілем…

21.02.2025

Nissan Patrol Y63 отримав брутальну версію Warrior (ФОТО)

У 2019 році в Австралії з’явилася екстремальна версія пікапа Nissan Navara для бездоріжжя, а у…

21.02.2025