Статті

Названо три ознаки, при яких потрібно міняти масло в двигуні раніше терміну

Share

Більшість автовиробників в інструкціях з експлуатації машин вказують терміни заміни мастила через кожні 15 тис. км або не рідше одного разу на рік. Однак, заміна масла в двигуні повинна проводитися не за термінами, позначеними в інструкції, а коли вона втрачає свої властивості, що змазують. Але як визначити цей момент самостійно? Експерти журналу «За кермом» назвали три вірні ознаки.

По-перше , скорочувати інтервал заміни масла потрібно в тому випадку, якщо машина експлуатується у важких умовах , тобто тих, які вважаються екстремальними для силового агрегату. Це можуть бути, наприклад, часті поїздки з важко навантаженим причепом, буксирування інших автомобілів, часта їзда в пробках та на короткі відстані, експлуатація в гірській місцевості, поїздки на високій швидкості (понад 150 км/год) тощо.

Багато водіїв не звертають уваги на цей список умов експлуатації, який, до речі, є у заводській інструкції до транспортного засобу. Там чітко вказано, що за важких умов експлуатації масло в моторі потрібно міняти кожні 7,5 тис. км пробігу або раз на 6 місяців .

По-друге, міняти масло в двигуні потрібно в залежності від мотогодин. Згідно з результатами досліджень, сучасні моторні олії зберігають свої властивості протягом 250-350 годин експлуатації двигуна. У деяких моделях авто їх вважає спеціальний лічильник, а для самостійного обчислення мотогодин потрібно помножити середню швидкість автомобіля на допустимий час експлуатації олії. Приклад: 30 км/год. * 250 годин = 7,5 тис. км. Це якраз той пробіг, на якому олія втрачає свої властивості.

По-третє, на необхідність термінової заміни олії можуть вказувати її рівень та колір . Так, якщо протягом кількох тисяч кілометрів рівень робочої рідини залишався на тому самому рівні, а потім різко почав падати, то масло точно пора міняти. Збільшена витрата буде говорити про те, що масло вже втратило свої властивості або про те, що двигун працює у важких умовах.

Що стосується кольору, то при деяких поломках двигуна масло може поєднуватися з паливом або антифризом. У зв’язку з цим рівень олії підвищуватиметься. Визначити попадання антифризу в олію можна за світло-жовтою або білою емульсією на контрольному щупі або на внутрішній стороні корка маслозаливної горловини. У таких випадках автовласнику потрібно терміново усунути несправність у силовому агрегаті та замінити олію в ньому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Стало відомо, чому Lexus вибрав квадратні підстаканники для кросовера TX

Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…

07.11.2024

Гібридний Cupra Terramar стане найдоступнішим у новій лінійці

Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…

07.11.2024

8 обов’язкових перевірок авто перед зимою, щоб уникнути проблем на дорозі

З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…

07.11.2024

Mercedes готує ексклюзивну серію GLC 300 4Matic Avantgarde

Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…

07.11.2024

У Mercedes-AMG з’явиться свій BMW XM, який обіцяє вразити

Mercedes-AMG анонсував розробку повністю електричного SUV, що обіцяє стати справжнім спорткаром на колесах. Очікується, що…

07.11.2024

Nissan звільнить тисячі співробітників та скоротить виробництво

Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…

07.11.2024