Новини

Запчастини для автомобілів популярної марки заблоковані для замовлення в Україні: що сталося

Share

Власники автомобілів бренду Renault в Україні стикнулися з дивною проблемою: немала кількість запчастин для їхніх автівок заблокована для замовлення з ЄС. Autogeek зʼясовував деталі.

До нас звернувся наш постійний читач з повідомленням про те, що один з офіційних дилерів Renault в Києві не зміг оперативно замовити запчастини, необхідні для проведення ремонту.

На уточнююче запитання клієнт лише отримав відповідь, що багато з позицій, що замовляються з України, наразі недоступні через блокування. Процедура замовлення віднедавна виглядає так: спочатку треба розблокувати необхідні артикули (це десь 1,5-2 тижні), а лише потім замовляти і чекати на доставку з Європи.

“Термін доставки замовлення з Франції – 5 тижнів“, – повідомили у дилера.

AUTOGEEK звернувся до офісу імпортера Renault Україна з проханням прокоментувати складнощі, з якими доводиться стикатися українським власникам автомобілів французького бренду. Ось, що ми отримали у відповідь:

Дійсно є обмеження на імпорт запасних частин, але вони зумовлені правилами Румунії та Євросоюзу.

Експорт контролює міністерство закордонних справ через департамент експортного контролю (ANCEX), що є національним органом Румунії у сфері контролю за експортом, імпортом та іншими військовими операціями, продукцією подвійного використання та відповідає за реалізацію державної політики в цій сфері.

Він контролює те, як Румунія виконує зобов’язання, взяті на себе згідно з міжнародними договорами, угодами та домовленостями у вищезазначеній сфері відповідно до законодавства та договорів Європейського Союзу. Він надає за запитом експертні консультації суб’єктам господарювання та іншим особам, залученим до торговельних операцій з товарами військового або подвійного призначення, на які поширюється режим контролю. Він також представляє Румунію в діяльності міжнародних організацій та органів, які відповідають за контроль військової продукції та товарів подвійного використання і надає ліцензії на експорт, імпорт, міжнародний транзит, посередницькі операції та операції технічної допомоги щодо товарів військового призначення та подвійного використання.

Як результат, кожна завезена на територію України запчастина проходить процедуру погодження. Термін розгляду запиту приблизно два тижні.

Процедура розповсюджується на нові реферанси (які не завозились на територію України протягом року).

Ми поцікавилися, чи існують подібні нюанси у інших компаній з французським корінням.

“Зараз у нас наявність запчастин на складах в Україні приблизно 85%, що покриває більшість потреб клієнтів. Якщо робити замовлення з Європи, то доставка протягом 8-20 днів. А блоки по позиціях відсутні”, – відповіли на запит AUTOGEEK в офісі компанії Stellantis Україна (представляє бренди Peugeot, Citroen, DS, Opel та Jeep).

В представництві німецького бренду BMW нам відповіли, що запчастини можна вільно замовити без будь-яких блокувань, а термін доставки складає до 10 днів, без особливих затримок, якщо продукція глобально є у виробника.

Ми також взяли коментар в одного з найбільших операторів на автомобільному ринку України – корпорації УкрАВТО (бренди Mercedes-Benz, Toyota, Kia, Chery, Geely, Jetour, Maserati, Ducati, ЗАЗ та ін.).

“Дистриб’юторські компанії, які входять до складу УкрАВТО, відновили поставки запасних частин ще в березні 2022р. Не дивлячись на військові дії на території України, нам вдалося налаштувати оптимальну логістику наших поставок з Європи та Азії (Китай, Корея), щоб клієнти не відчували на собі збільшення термінів доставки запасних частин. Наші партнери також роблять все, що можливо, щоб максимально задовольнити потреби в техобслуговуванні та ремонті автомобілів для клієнтів в Україні на територіях, які знаходяться під контролем нашої держави і де не ведуться активні боєві дії. Ми також підтримуємо чинне законодавство, постачаючи запасні частини виключно для цивільних автомобілів усіх брендів, які представлені в дилерській мережі Корпорації УкрАВТО. Іншими словами, для клієнтів сервісу УкрАВТО принципиальних змін в якості обслуговування та термінах поставки запасних частин на сьогоднішній день немає”, – розповіли нам в офіційній відповіді.

А найцікавіше, що ніяких блоків і затримок немає і в японських колег по спільному концерну з Renault – в компанії Nissan Україна. Про це нам також повідомили в офісі компанії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Renault

Останні записи

Нові методи поліції: як водіїв ловлять на порушеннях

В Україні поліція, начебто, не має права просто так зупиняти авто — для цього потрібна…

16.12.2024

Політика щодо викидів та електромобілів: Трамп планує зміни

Майбутній президент США Дональд Трамп готує масштабні зміни у політиці підтримки електромобілів та екології, запровадженій…

16.12.2024

Вузькі чи широкі шини: що краще вибрати для безпеки взимку

Експлуатація автомобіля взимку – це справжній виклик, адже потрібно враховувати чимало факторів, серед яких важливе…

16.12.2024

Kia розробляє бюджетний конкурент Suzuki Jimny: перші фото нової моделі

Kia офіційно анонсувала дебют нового компактного кросовера Syros, що відбудеться 19 грудня. Першим ринком стане…

16.12.2024

Перевезення ялинки автомобілем: прості й корисні рекомендації

З наближенням новорічних свят я, як і багато інших, замислююсь над тим, як правильно перевезти…

16.12.2024

П’ять найпоширеніших причин втрати водійських прав

В Україні втрата водійських прав – це справді серйозне покарання. Багато хто думає, що таке…

16.12.2024