Ті, хто уважно стежать за подіями в автомобільній галузі, знають – світ знову опинився на порозі нового чипового кризису. Цього разу його спричинили постачальники концерну Volkswagen Group разом із низкою інших компаній, зокрема нідерландською Nexperia.
Ситуація вже відчутно вдарила по бізнесу Volkswagen, який офіційно визнав, що не зможе виконати свої виробничі плани до 2025 року через дефіцит мікросхем.
Основні виробничі потужності Nexperia, яка постачає компоненти для Volkswagen Group, розташовані у Китаї. Однак нещодавнє загострення торговельних відносин між США, Європою та КНР створило для цієї європейської компанії серйозні ризики.
Чипи Nexperia є критично важливими для виготовлення автомобілів Volkswagen, Audi та Porsche – кожна машина цих брендів містить сотні таких компонентів.
У концерні Volkswagen Group запевняють, що намагаються мінімізувати наслідки кризи, однак подальший розвиток подій залежатиме від того, чи зможе Nexperia стабілізувати виробництво. Якщо постачання напівпровідників із Китаю буде зупинене, європейські конвеєри – не лише VW, а й інших автовиробників, зокрема BMW, – можуть зупинитися. Це призведе до колосальних фінансових збитків і стане серйозним ударом не лише для автопрому, а й для всієї економіки Євросоюзу.
Деякі автомобілі зуміли пройти крізь десятиліття, залишаючись символами свого часу й не втрачаючи популярності серед…
Toyota опублікувала тизер дев'ятого покоління Hilux і підтвердила дату його світової прем'єри — 10 листопада…
Український ринок нових автомобілів показав найкращі результати за останній рік. У жовтні українці придбали 7,8…
Zeekr опублікувала офіційні зображення оновленого кросовера X, дебют якого запланований на 5 листопада. Зовні модель…
У новому модельному році 2026 Ford Escape отримає три варіанти силових установок на вибір. Базовим…
У Німеччині запропонували зобов'язати власників plug-in гібридів регулярно заряджати свої автомобілі. Якщо водій ігнорує розетку,…
Leave a Comment