Ті, хто уважно стежать за подіями в автомобільній галузі, знають – світ знову опинився на порозі нового чипового кризису. Цього разу його спричинили постачальники концерну Volkswagen Group разом із низкою інших компаній, зокрема нідерландською Nexperia.
Ситуація вже відчутно вдарила по бізнесу Volkswagen, який офіційно визнав, що не зможе виконати свої виробничі плани до 2025 року через дефіцит мікросхем.
Основні виробничі потужності Nexperia, яка постачає компоненти для Volkswagen Group, розташовані у Китаї. Однак нещодавнє загострення торговельних відносин між США, Європою та КНР створило для цієї європейської компанії серйозні ризики.
Чипи Nexperia є критично важливими для виготовлення автомобілів Volkswagen, Audi та Porsche – кожна машина цих брендів містить сотні таких компонентів.
У концерні Volkswagen Group запевняють, що намагаються мінімізувати наслідки кризи, однак подальший розвиток подій залежатиме від того, чи зможе Nexperia стабілізувати виробництво. Якщо постачання напівпровідників із Китаю буде зупинене, європейські конвеєри – не лише VW, а й інших автовиробників, зокрема BMW, – можуть зупинитися. Це призведе до колосальних фінансових збитків і стане серйозним ударом не лише для автопрому, а й для всієї економіки Євросоюзу.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment