Ті, хто уважно стежать за подіями в автомобільній галузі, знають – світ знову опинився на порозі нового чипового кризису. Цього разу його спричинили постачальники концерну Volkswagen Group разом із низкою інших компаній, зокрема нідерландською Nexperia.
Ситуація вже відчутно вдарила по бізнесу Volkswagen, який офіційно визнав, що не зможе виконати свої виробничі плани до 2025 року через дефіцит мікросхем.
Основні виробничі потужності Nexperia, яка постачає компоненти для Volkswagen Group, розташовані у Китаї. Однак нещодавнє загострення торговельних відносин між США, Європою та КНР створило для цієї європейської компанії серйозні ризики.
Чипи Nexperia є критично важливими для виготовлення автомобілів Volkswagen, Audi та Porsche – кожна машина цих брендів містить сотні таких компонентів.
У концерні Volkswagen Group запевняють, що намагаються мінімізувати наслідки кризи, однак подальший розвиток подій залежатиме від того, чи зможе Nexperia стабілізувати виробництво. Якщо постачання напівпровідників із Китаю буде зупинене, європейські конвеєри – не лише VW, а й інших автовиробників, зокрема BMW, – можуть зупинитися. Це призведе до колосальних фінансових збитків і стане серйозним ударом не лише для автопрому, а й для всієї економіки Євросоюзу.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment