Стало відомо про головну помилку водіїв під час паркування машин з АКП

Час читання: < 1 хв.
0

Припаркувавши автомобіль, водії часто переводять селектор автоматичної трансмісії в режим (P) і вимикають двигун, а потім стикаються з проблемами.

Часто водії, у яких машина з АКПП, не користуються гальмом стоянки, а дарма, особливо на ухилі . Внаслідок таких дій навантаження кузова «падає» на клямку фіксатора на валі автоматичної коробки. Така клямка з часом зношується і після цього починає прослизати.

Витягується трос приводу керування автоматичною коробкою, а значить, починаються труднощі з електрикою: глючать ліхтарі заднього ходу, навіть може відмовити стартер. Експерт рекомендує при паркуванні машини з АКПП на ухилі завжди застосовувати “ручник”, причому робити це раніше, ніж переводити важіль трансмісії в положення “паркінг”.

Також експерт радить не переводити селектор коробки передач у положення Р, доки машина повністю не зупинилася . У протилежному випадку фіксатор видасть тріск, і робочу рідину АКПП потраплять сколені з поверхонь частинки стали.

Експерт розповів також, як правильно паркуватися на ухилі на машині з «автоматом». Паркуючись, необхідно вичавити педаль гальма, після чого, не відпускаючи її, затягнути гальмо стоянки, тим самим зменшивши навантаження на механічний або електричний привід. І тільки після цього потрібно переводити селектор АКПП в положення Р. Повертаючись за кермо автомобіля, водій повинен діяти у зворотному порядку: вичавити педаль гальма, потім перевести селектор “автомата” в режим D або “задній хід” ® , і тільки потім зняти автомобіль з гальма стоянки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!