Найпростіше перевірити історію автомобіля через платні послуги. Але при уважному огляді машини можна здогадатися про махінації з одометром і за цілим рядом непрямих ознак.
Продавці найчастіше вдаються до послуг дітей лінгу, тому визначити скручений пробіг по потертостям на кермі або «замиленим» фарам вже не виходить. Наприклад, перші підозри можуть виникнути, якщо помножити середньостатистичний річний пробіг у регіоні вік машини. Якщо цифри серйозно розходяться, це привід задуматися про чистоту угоди.
При виборі автомобіля слід вивчити регламент її обслуговування і подивитися, яке саме ТО відбувалося кожному інтервалі пробігу. А потім оцінити знос приводних натягувачів, ременя генератора, гальмівних дисків та колодок. Щоправда, важливо розуміти, що умови експлуатації можуть бути різні.
Також можна пошукати в мережі, коли та на якому пробігу автомобіль отримував діагностичну картку; з яким пробігом та коли виставлявся на продаж. Ще один спосіб пов’язаний із показаннями бортового комп’ютера про добовий пробіг та середню швидкість. Зіставивши ці дані, іноді можна зробити цікаві висновки.
Нарешті, на деяких моделях скрутити показання одометра можна лише, знявши панель приладів. Відповідно, не зайвим буде пошукати сліди її демонтажу.