Експерт пояснив, що будь-яка сила тертя вбиває лакофарбове покриття на кузові машини, а враховуючи те, що воно ще схильне до негативного впливу з боку зовнішнього середовища, ставитися до нього треба дбайливо. Так, щоб миттям високого тиску не пошкодити лакофарбове покриття автомобіля, потрібно розпорошувати воду під кутом 25–45 градусів . При цьому розпилювати воду потрібно з відстані не менше 30 сантиметрів до машини. Якщо постійно нехтувати цими правилами, то фарба на кузові автомобіля швидко потьмяніє і доведеться відновлювати або взагалі перефарбовувати машину.
Крім того, Ян Хайцеер нагадав, що під час миття під тиском фарба на кузові розщеплюється на шари. Найчастіше це відбувається на погано пофарбованих машинах, а також тих ділянках кузова, де є дрібними пошкодженнями лакофарбового покриття, не видимими оку. Тому щоб не погіршувати стан емалі, краще усувати такі недоліки ще до миття.
Нарешті є ще одна неочевидна небезпека для лакофарбового покриття при використанні мийних апаратів високого тиску – шампунь , яким попередньо поливають автомобіль. Він містить у своєму складі луг для видалення олійних плям, що викликає помутніння фарби, підсумував Ян Хайцеер .
Leave a Comment