Мийні апарати високого тиску можуть завдати серйозної шкоди лакофарбовому покриттю машини. 

Експерт пояснив, що будь-яка сила тертя вбиває лакофарбове покриття на кузові машини, а враховуючи те, що воно ще схильне до негативного впливу з боку зовнішнього середовища, ставитися до нього треба дбайливо. Так, щоб миттям високого тиску не пошкодити лакофарбове покриття автомобіля, потрібно розпорошувати воду під кутом 25–45 градусів . При цьому розпилювати воду потрібно з відстані не менше 30 сантиметрів до машини. Якщо постійно нехтувати цими правилами, то фарба на кузові автомобіля швидко потьмяніє і доведеться відновлювати або взагалі перефарбовувати машину.

Реклама

Крім того, Ян Хайцеер нагадав, що під час миття під тиском фарба на кузові розщеплюється на шари. Найчастіше це відбувається на погано пофарбованих машинах, а також тих ділянках кузова, де є дрібними пошкодженнями лакофарбового покриття, не видимими оку. Тому щоб не погіршувати стан емалі, краще усувати такі недоліки ще до миття.

Нарешті є ще одна неочевидна небезпека для лакофарбового покриття при використанні мийних апаратів високого тиску – шампунь , яким попередньо поливають автомобіль. Він містить у своєму складі луг для видалення олійних плям, що викликає помутніння фарби, підсумував Ян Хайцеер .

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!