На багатьох сучасних машинах встановлено систему складання дзеркал. Вона може спрацювати як по кнопці зсередини, так і в момент встановлення машини на сигналізацію. Крім того, можна скласти дзеркала вручну. Плюсів у цієї опції достатньо, але взимку їй краще не користуватися .
Якщо бічні дзеркала складати самостійно, доводиться обходити автомобіль, а якщо на вулиці багато снігу, то це незручно. Також взимку дзеркала забруднені брудом та хімічними протиожеледними складами – можна забруднити руки. Ну і вранці їх треба не забути повернути в робоче положення.
На деяких машинах дзеркала складаються автоматично під час спрацьовування центрального замка. Проте, взимку ця опція починає працювати некоректно .
Крижані дощі або мокрі снігопади можуть призвести до частого заморожування захисних кожухів дзеркал. Вони міцно фіксуються льодом, і при спрацьовуванні електричного двигуна виникають затримки. Їх використання може призвести до пошкодження електроприводу .
Також при відкриванні крига може пошкодити лакофарбове покриття. Крижана пробка, що накопичилася між рухомим корпусом і консоллю, дряпає пластик і створює область підвищеного вироблення, яка порушує роботу кріплення.
Таким чином, взимку краще відключити функцію автоматичного складання дзеркал, а якщо її немає, то менше відкривати та закривати дзеркала самостійно.
Leave a Comment