Ще на початку війни, коли в Україні спостерігався серйозний дефіцит палива, купівля електрокара здавалася дуже зваженим і розумним рішенням. Водночас, буквально через півроку в Україні почалися перебої з електрикою через масовані російські обстріли критичної інфраструктури. У такій ситуації зарядити електрокар стало справжньою проблемою.
Хтось із водіїв електроавто намагався шукати працюючі зарядні станції та катався містом, хтось просто на якийсь час відмовився від електрокара на час відключень електроенергії. Були й такі власники, які спеціально для зарядки електрокара купили генератор. Це рішення здається цілком виправданим, якщо людина часто їздить на електрокарі.
Водночас відкритим залишається питання, як бути, якщо переночувати або провести довгий період потрібно в місці, де генератора та електрики немає? Власник Tesla з Києва знайшов незвичайний вихід – возити генератор із собою! Водій не просто поставив генератор в багажник, а повісив його ззаду на авто. Так, можна припустити, що власнику навіть вдалося обійти вбудований захист та заряджати електрокар від генератора на ходу!
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Leave a Comment