Ще на початку війни, коли в Україні спостерігався серйозний дефіцит палива, купівля електрокара здавалася дуже зваженим і розумним рішенням. Водночас, буквально через півроку в Україні почалися перебої з електрикою через масовані російські обстріли критичної інфраструктури. У такій ситуації зарядити електрокар стало справжньою проблемою.
Хтось із водіїв електроавто намагався шукати працюючі зарядні станції та катався містом, хтось просто на якийсь час відмовився від електрокара на час відключень електроенергії. Були й такі власники, які спеціально для зарядки електрокара купили генератор. Це рішення здається цілком виправданим, якщо людина часто їздить на електрокарі.
Водночас відкритим залишається питання, як бути, якщо переночувати або провести довгий період потрібно в місці, де генератора та електрики немає? Власник Tesla з Києва знайшов незвичайний вихід – возити генератор із собою! Водій не просто поставив генератор в багажник, а повісив його ззаду на авто. Так, можна припустити, що власнику навіть вдалося обійти вбудований захист та заряджати електрокар від генератора на ходу!
Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Компанія Renault презентувала нову модифікацію моделі 4 E-Tech Electric - компактний фургон Van. На відміну…
Skoda представила електричний концепт 1000 MBX - сучасну інтерпретацію культового купе 1960-х років. Новинка стала…
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №14133, яким пропонується повернути систему штрафних балів для водіїв в…
Компанія Dacia, що входить до складу Renault, нещодавно провела рестайлінг моделей Sandero та Sandero Stepway.…
Leave a Comment