Автоексперти пояснили, чому навіть сучасні двигуни необхідно прогрівати взимку

0
408

Необхідність прогріву машини взимку – одне з найбільш дискусійних питань серед водіїв. Одні вважають, що автомобіль прогріється на ходу, а інші взагалі люблять «молотити» на неодружених до півгодини. Де істина у цьому питанні, повідомив портал 74.ru.

Так, зокрема, концепція ” Дільше грієш – краще двигуну ” зазвичай близька віковим автомобілістам, яким раніше доводилося довго гріти ” Жигулі ” або іншу ” класику ” тільки тому, що їх мотори банально глухли або працювали ривками, а їзда на “підсмоктуванні” ( із закритою повітряною заслінкою) могла призвести до забруднення камери згоряння та підвищеної витрати пального.

Сучасні двигуни, особливо при роботі на хорошій олії, такої процедури не потребують, але хоча б невеликий прогрів на місці їм все ж таки потрібен , підкреслюють експерти.

Пояснити це можна як зміною теплових зазорів усередині силової установки, так і тепловим дисбалансом, який з’являється при агресивній поїздці з непрогрітим двигуном. Моторне масло в таких випадках по всіх каналах не розходиться, і агрегат отримує ударне навантаження, що безпосередньо впливає на його термін служби.

За часом прогріву єдиного рецепту немає, але оптимальним вважається компромісний варіант, коли спочатку двигун працює на неодружених оборотах (чим морозніше за вікном, тим довше, але не більше 5-7 хвилин), а потім водій поступово починає рух, уникаючи високих оборотів у перші хвилини їзди .

Робота на неодружених оборотах зігріє замерзлі деталі циліндро-поршневої групи і підніме температуру масла, що дозволить йому вийти на нормальну для роботи в’язкість. При цьому затягувати стоянку на місці не можна – це може призвести до передчасного забруднення камери згоряння.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!