Минулої осені одразу кілька великих автовиробників вирішили оновити свої логотипи. На зміну тривимірним зображенням часто прийшли простіші плоскі емблеми, що ідеально підходять для цифрової проекції.
Ми підрахували, що восени 2022 року оновлені логотипи представили одразу п’ять європейських та китайських автовиробників. Однією із перших свої нові шильдики показала французька марка Citroen. Новий логотип, десятий за рахунком за 103-річну історію бренду, отримав два більші шеврони, які вбудовані у вертикальну овальну рамку. Загалом емблема тепер виглядає більш цифровою та мінімалістичною.
У листопаді свій логотип поновила німецька марка Audi. Фірмові чотири кільця втратили хром і 3D-ефект, також ставши більш плоским і мінімалістичним. Першими його здобули нові електрокари марки сімейства e-tron.
Дорогою спрощення своїх логотипів пішли і китайські автовиробники. Нові емблеми представили Chery та Geely: монохромні, плоскі, з новим шрифтом. Причому Geely оновлює свій шильдик регулярно. Минулого разу вона змінювала логотип у 2020 році.
У листопаді показала новий логотип італійська марка Lancia, що входить до складу концерну Stellantis. Логіка змін відповідає сучасним тенденціям до простоти та технологічності. Нова версія значка Lancia стане восьмою за 116-річну історію марки і з’явиться у 2024 році на електричному хетчбеку Ypsilon.