Підрульові пелюстки дозволяють підтримувати високий рівень контролю за автоматичною коробкою передач. Однак саме цю деталь автолюбителі назвали марною, повідомляє видання SlashGear.
Спочатку підрульові пелюстки встановила “Феррарі” на гоночних автомобілях Формули-1. Головним завданням було забезпечити гонщику можливість перемикати передачі, не відриваючи рук від керма та не знижуючи швидкості.
Проблема виявилася в тому, що якщо водій пропускає найбільш вдалий момент для перемикання передачі, то далі машина ігнорує дії і перемикає передачу сама.
Повна зупинка двигуна на світлофорі та в пробках, на думку розробників, мала знизити рівень забруднення навколишнього середовища. Насправді ж двигун, працюючи на неодружених оборотах, споживає мінімум палива і виділяє незначну кількість шкідливих речовин. А ось кожен новий запуск двигуна призводить до різкого викиду токсинів.
Ця технологія 1980-х років спочатку була сприйнята як щось унікальне. Але незабаром з’ясувалося, що такі ремені марні: вони рухалися так повільно, що виявилися безглуздими у використанні.
Функція передбачала неможливість рушити з місця, поки водій не пристебнутий. Невдовзі автомобіль навчилися дурити.
Ця система автоматично шукає вільне місце для паркування і виконує паралельне або перпендикулярне паркування. Але не все так просто: система часто відмовляється паркувати автомобіль там, де їй здається занадто мало місця.
В екстреній ситуації скористатися електронним гальмом набагато складніше, ніж ручним.
Дисплей нічного бачення розташований на панелі приладів, тому доводиться або стежити за дорогою, або дивитися на екран приладу, а це небезпечно.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment