Renault готує нове покоління легких комерційних електромобілів, створених спільно з Volvo і CMA CGM через підприємство Flexis SAS, для європейського ринку у 2026 році. На виставці Solutrans у Ліоні дебютував серійний середньорозмірний фургон Renault Trafic E-Tech на новій платформі SDV, розробленій електромобільним підрозділом Ampere.
Фургон отримав однооб’ємний кузов, двоповерхову світлодіодну оптику, порт для заряджання на правому крилі, вертикальні задні ліхтарі, одну бічну зсувну і пару задніх орних дверей. Кабіна розрахована на трьох осіб, корисне навантаження до 1,25 т, максимальна буксирувана маса – 2 т. Довжина L1 – 4,87 м, об’єм вантажного простору 5,1 м³; L2 – 5,27 м і 5,8 м³. Радіус повороту – 10,3 м.
Салон оснащено 10-дюймовою віртуальною приладкою, 12-дюймовим центральним тачскрином під кутом до водія та триспицевим мультирулем. Фургон пропонують з двома акумуляторами: літій-залізо-фосфатним (запас ходу 350 км) та нікель-марганцево-кобальтовим (450 км), швидке заряджання 800 В від 15 до 80% займає менше 20 хвилин. Електродвигун має 204 к.с. і 345 Нм крутного моменту.
Виробництво Renault Trafic E-Tech розпочнеться на заводі в Сандувілі (Франція), продажі заплановані на другу половину 2026 року.
Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…
Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…
На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…
Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…
В Україні на вторинному автомобільному ринку особливо популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі машини,…
Tesla Cybertruck після оновлень отримав престижну нагороду IIHS Top Safety Pick+ у США, що підтверджує…
Leave a Comment