Renault готує нове покоління легких комерційних електромобілів, створених спільно з Volvo і CMA CGM через підприємство Flexis SAS, для європейського ринку у 2026 році. На виставці Solutrans у Ліоні дебютував серійний середньорозмірний фургон Renault Trafic E-Tech на новій платформі SDV, розробленій електромобільним підрозділом Ampere.
Фургон отримав однооб’ємний кузов, двоповерхову світлодіодну оптику, порт для заряджання на правому крилі, вертикальні задні ліхтарі, одну бічну зсувну і пару задніх орних дверей. Кабіна розрахована на трьох осіб, корисне навантаження до 1,25 т, максимальна буксирувана маса – 2 т. Довжина L1 – 4,87 м, об’єм вантажного простору 5,1 м³; L2 – 5,27 м і 5,8 м³. Радіус повороту – 10,3 м.
Салон оснащено 10-дюймовою віртуальною приладкою, 12-дюймовим центральним тачскрином під кутом до водія та триспицевим мультирулем. Фургон пропонують з двома акумуляторами: літій-залізо-фосфатним (запас ходу 350 км) та нікель-марганцево-кобальтовим (450 км), швидке заряджання 800 В від 15 до 80% займає менше 20 хвилин. Електродвигун має 204 к.с. і 345 Нм крутного моменту.
Виробництво Renault Trafic E-Tech розпочнеться на заводі в Сандувілі (Франція), продажі заплановані на другу половину 2026 року.
Попри економічні труднощі, викликані війною, ринок нових автомобілів в Україні продовжує функціонувати і навіть демонструє…
Для тих, хто лише знайомиться з електромобілями, найбільше хвилювання зазвичай викликає уявна "повільність" зарядки. Та…
Хоча термін «фастбек» найчастіше асоціюється з американськими класиками 60-х, Європа створила не менше культових силуетів.…
Німецькі автомобілі вже багато десятиліть вважаються одними з найнадійніших та найбільш витривалих у світі, і…
Dacia представила оновлену лінійку силових установок для Duster - і зміни виявились помітно глибшими, ніж…
Купівля автомобіля - важлива та бажана подія, але нове авто сьогодні коштує надто дорого, тож…
Leave a Comment