Авто

Volkswagen Tiguan наступного покоління помітили на випробуваннях

Нова модель кросовера має дебютувати наступного року, а поки що закамуфльований прототип проходить їздові випробування. Його-то й зловили фотошпигуни – майстерне маскування під нинішнє покоління не змогло збити їх з пантелику.

Чергову порцію фотографій опублікував Motor1.com . Журналісти порталу звертають увагу на наклейки, які можна побачити на фарах та задніх ліхтарях, – вони мають створити ілюзію, що перед нами звичайний Tiguan поточного покоління. Цій же меті є сріблясті смужки на передній решітці, а також С-подібні вставки на передньому бампері. Ще більше таких “підробок під Tiguan II” можна знайти вздовж нижньої частини дверей, а також на задньому бампері. Схоже, що VW хоче, щоб ми повірили, що дивимося на eHybrid-версію цього кросовера.

Але якщо не звертати уваги на оманливе маскування, можна помітити, що прототип здається більшим, ніж добре знайомі нам Tiguan. Крім того, і кузов вже не такий незграбний, а більше схожий на суто електричний ID.4. Поки ще занадто рано говорити про те, чи буде Volkswagen пропонувати дві різні за довжиною версії, як він робить зараз, або Tiguan буде представлений в одному “розмірі”. Але головне – представлений на фото автомобіль має повністю серійний кузов, а це означає, що модель третього покоління вже близька до конвеєра.

У новій добірці шпигунських фото зображення інтер’єру недоступні, але у вересні автомобільні папараці зловили інший прототип із сенсорним екраном у стилі ID. Інформаційно-розважальна система більше не акуратно інтегрована в центральну консоль, як у поточній моделі, але плюсом є те, що вона не стирчить з верхньої частини панелі приладів, як хворий палець. Це компроміс, з яким ми погоджуємося за умови, що розглядаємо остаточний макет.

Незважаючи на значні зміни дизайну, заплановані всередині та зовні, Tiguan 2024 модельного року залишиться близьким до нинішньої версії з точки зору техніки. Volkswagen кладе всі яйця в електричний кошик, а це означає, що розробка технологій для автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння уповільнюється. Очікується, що новий кросовер використовуватиме еволюцію платформи MQB, а також чистіші бензинові та дизельні двигуни, щоб відповідати майбутнім нормам Євро-7.

Логіка підказує, що в новій моделі буде використовуватися технологія м’якого гібрида, а для гібрида, що підключається, інженери VW, ймовірно, знайшли спосіб збільшити запас ходу. А ось робити суто електричний Tiguan не має сенсу, враховуючи, що він конфліктуватиме з ID.4 і нещодавно анонсованою високопродуктивною версією ID.3. Ну і чим ближче момент прем’єри нового покоління, тим менше камуфляжу залишатиметься на прототипах, тим більше технічних подробиць стане доступним.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Що питати продавця вживаного авто, щоб не витратити зайві кошті

Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…

31.08.2025

Топ-5 доступних і довговічних авто на вторинному ринку

В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…

31.08.2025

9 популярних автомобільних міфів, які руйнують ваш автомобіль

Існує чимало порад, що передаються між водіями як народна мудрість: їх обговорюють на форумах, у…

31.08.2025

Названо небезпечні звуки під капотом, які не варто ігнорувати

Спочатку з-під капота чути легкий посвист, потім додається постукування, а згодом з'являється відчуття, ніби там…

31.08.2025

Як за допомогою магніту захистити двигун і продовжити ресурс машини

Обслуговування автомобіля зазвичай здається доволі простим процесом, адже виробники надають чіткий регламент, виконання якого має…

31.08.2025

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025