Авто

Volkswagen Tiguan наступного покоління помітили на випробуваннях

Нова модель кросовера має дебютувати наступного року, а поки що закамуфльований прототип проходить їздові випробування. Його-то й зловили фотошпигуни – майстерне маскування під нинішнє покоління не змогло збити їх з пантелику.

Чергову порцію фотографій опублікував Motor1.com . Журналісти порталу звертають увагу на наклейки, які можна побачити на фарах та задніх ліхтарях, – вони мають створити ілюзію, що перед нами звичайний Tiguan поточного покоління. Цій же меті є сріблясті смужки на передній решітці, а також С-подібні вставки на передньому бампері. Ще більше таких “підробок під Tiguan II” можна знайти вздовж нижньої частини дверей, а також на задньому бампері. Схоже, що VW хоче, щоб ми повірили, що дивимося на eHybrid-версію цього кросовера.

Але якщо не звертати уваги на оманливе маскування, можна помітити, що прототип здається більшим, ніж добре знайомі нам Tiguan. Крім того, і кузов вже не такий незграбний, а більше схожий на суто електричний ID.4. Поки ще занадто рано говорити про те, чи буде Volkswagen пропонувати дві різні за довжиною версії, як він робить зараз, або Tiguan буде представлений в одному “розмірі”. Але головне – представлений на фото автомобіль має повністю серійний кузов, а це означає, що модель третього покоління вже близька до конвеєра.

У новій добірці шпигунських фото зображення інтер’єру недоступні, але у вересні автомобільні папараці зловили інший прототип із сенсорним екраном у стилі ID. Інформаційно-розважальна система більше не акуратно інтегрована в центральну консоль, як у поточній моделі, але плюсом є те, що вона не стирчить з верхньої частини панелі приладів, як хворий палець. Це компроміс, з яким ми погоджуємося за умови, що розглядаємо остаточний макет.

Незважаючи на значні зміни дизайну, заплановані всередині та зовні, Tiguan 2024 модельного року залишиться близьким до нинішньої версії з точки зору техніки. Volkswagen кладе всі яйця в електричний кошик, а це означає, що розробка технологій для автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння уповільнюється. Очікується, що новий кросовер використовуватиме еволюцію платформи MQB, а також чистіші бензинові та дизельні двигуни, щоб відповідати майбутнім нормам Євро-7.

Логіка підказує, що в новій моделі буде використовуватися технологія м’якого гібрида, а для гібрида, що підключається, інженери VW, ймовірно, знайшли спосіб збільшити запас ходу. А ось робити суто електричний Tiguan не має сенсу, враховуючи, що він конфліктуватиме з ID.4 і нещодавно анонсованою високопродуктивною версією ID.3. Ну і чим ближче момент прем’єри нового покоління, тим менше камуфляжу залишатиметься на прототипах, тим більше технічних подробиць стане доступним.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025

Пройшов вибір фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Європі 2026”

Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…

31.10.2025