Статті

Прості поради для підготовки машини до холодів, які збережуть багато грошей

Холоди завжди приходять несподівано. Навіть якщо водій на них чекав, вчасно зробив шиномонтаж і поміняв мастило, заморозки і дощі здатні зіграти багато злих жартів, віднявши чимало часу і грошей. Про те, як за допомогою простих дій уникнути неприємностей, інформує Ukr.Media.

Насамперед відкриваємо капот і дивимося на патрубки системи охолодження. Якщо побачили, що пластикові кріплення десь обламані (це відбувається від постійних вібрацій), потрібно запобігти потенційному серйозному ремонту. Адже в разі, якщо залишки хомута труться об гуму, дуже скоро це призведе до розгерметизації всієї системи. Підсумок — потече антифриз, перегріється двигун, а далі капітальний ремонт. Тому хомут потрібно видалити і замінити новим. А місце потертості обмотати термостійкою ізоляційною стрічкою (її продають в будь-якому господарському магазині).

Потім прибираємо з-під капота все листя, яке зібралася під лобовим склом. Адже в цьому районі розташовані дренажні отвори, через які відводяться потоки води, що стікають з «лобовухи». Якщо вони будуть забиті, рідина може потрапити на електродвигун склоочисника або на блок управління двигуном (ЕБУ). Тяжкість наслідків залежить від компонування підкапотного простору. Так як електрика моторошно боїться води, вона просто згорить. У гіршому випадку, ЕБУ зламається і автомобіль поїде далі тільки на евакуаторі.

Наступним кроком чистимо дренаж кузова. Багато водіїв, щоб пробити зливні канали, використовують шматок товстого дроту: він досить гнучкий, при цьому твердий. Тому не впирається в вигини зливних магістралей, а проходить до самого низу. Подібним чином елементарно видалити дрібне листя і бруд, який закупорює сливи. І не треба нічого розбирати або знімати оббивку багажника, щоб дістатися до трубок відведення вологи.

Четверта порада: огляньте колісні ніпелі. Чи немає на них дрібних тріщин і взагалі, не труять «соски» повітря. Побачили проблему? Тоді пряма дорога в шиномонтаж. А якщо все в нормі, замініть захисні металеві ковпачки пластиковими. Такий ковпачок не «прихопить» мороз, так що його можна легко відкрутити і накачати спущене колесо. В іншому разі, велика ймовірність зламати ніпель. Тоді доведеться ставити запаску. А якщо примерзнуть і колісні болти, то «танці з бубном» навколо машини триватимуть до ночі.

Не забудьте і про акумулятор. На його клемах не повинно бути оксидів або іржі. Нагадаємо і про те, що якщо автомобіль довго стояв, батарея потребує підзарядки. Для цього їдьте на автомагістраль і подолайте близько ста кілометрів. Це дозволить добре завантажити генератор і повністю заповнити заряд. Нарешті, утепліть АКБ. Для цього підійдуть такі матеріали, як повсть або фольгопласт.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Топ-10 автомобілів, що проїжджають понад 400 тисяч кілометрів

Журнал iSeeCars провів масштабне дослідження 174 мільйонів автомобілів і визначив, які машини найнадійніші та здатні…

03.11.2025

ЄС вводить цифрові водійські права та нові стандарти безпеки на дорогах

Європейський парламент ухвалив нові стандарти для водіїв у країнах ЄС, спрямовані на підвищення безпеки та…

03.11.2025

Топ-7 популярних автоаксесуарів, від яких краще відмовитися

У світі автомобільних аксесуарів чимало елементів, які насправді не приносять користі, а іноді навіть шкодять…

03.11.2025

Названо 18 автомобілів, які зникнуть з ринку у 2025 році

Щороку в продаж виходять нові моделі автомобілів, але одночасно з цим деякі йдуть на спокій.…

03.11.2025

Керування автомобілем із причепом: що дозволяє закон і які штрафи загрожують

Багато власників легкових автомобілів стикаються з потребою перевозити вантажі, які не поміщаються в салон, і…

03.11.2025

Hyundai готує власний рамний пікап на базі Kia Tasman

Після того як у лінійці Kia з’явилася нова рамна утилітарна модель у сегменті пікапів, схожий…

03.11.2025