Статті

Чому не варто купувати вживану Toyota Camry

Share

Сьоме покоління Toyota Camry – седан у кузові VX50 – досі має високий попит на вторинному ринку. Вважається, що “п’ятдесятка” практично вічна і ніколи не ламається, але насправді це, звичайно, не так. Машина має низку серйозних недоліків, про які розповідає портал «АвтоПогляд».

Toyota Camry в кузові VX50 випускали з 2011 по 2018 роки. За цей час пройшло два поновлення. Так, «Кемрі» — високоліквідний автомобіль, який повільно втрачає ціну, але й у нього чимало слабких місць.

Найголовніша з кузовних «болячок» – іржа на капоті та кришці багажника. Вона виникає під хромованими накладками в точках їхнього кріплення, а потім поширюється на кузовні панелі. Здуття фарби часто помічають і в отворі госпблоку. У гарантійний період дилери перефарбовували ці місця, а зараз усі роботи ляжуть на плечі покупця. З огляду на зростання цін на лакофарбові матеріали доведеться заплатити чимало.

Але це ще не все. Дорестайлінгові машини відрізняються слабким антикорозійним захистом. Достатньо невеликого сколу, щоб через якийсь час метал почав руйнуватися. Тож краще віддавати перевагу рестайлінговим авто — вони стійкіше переносять наші «солоні» дороги.

Варто звернути увагу і на ксенонову оптику: вона не відрізняється довговічністю, а лампи нині зовсім не дешеві. Японці кілька разів проводили різні доопрацювання, але не змогли вирішити проблему.

Що стосується моторів, то в цілому вони надійні, але деякі «косяки» все ж таки є. Наприклад, 2-літровий агрегат сімейства 6AR дуже чутливий до якості палива. І хоча Тойота дозволяє використовувати 92-й бензин, якщо лити його в бак постійно, то забиваються форсунки і з’являються інші проблеми. А ще власники скаржаться, що двигуни з безпосереднім упорскуванням потерпають від відкладень на впускних клапанах.

У 2,5-літрового «серця» упорскування розподілене, тож ця біда йому не загрожує. Але у цього мотора сильно шумлять фазообертачі, через що доводиться регулярно міняти муфту на впускному розподільчому валу. Ну а загальну «хворобу» — текти сальників колінвала — виробник зумів перемогти лише 2016 року.

Зрештою «пробіжимося» з проблем підвіски. Тут можна відзначити швидке закисання напрямних задніх супортів. Крім того, в морозну пору року часом свистить вентилятор за передньою панеллю. Це масовий дефект, який усувають заміною цілого блоку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025