Статті

Чому не варто купувати вживану Toyota Camry

Сьоме покоління Toyota Camry – седан у кузові VX50 – досі має високий попит на вторинному ринку. Вважається, що “п’ятдесятка” практично вічна і ніколи не ламається, але насправді це, звичайно, не так. Машина має низку серйозних недоліків, про які розповідає портал «АвтоПогляд».

Toyota Camry в кузові VX50 випускали з 2011 по 2018 роки. За цей час пройшло два поновлення. Так, «Кемрі» — високоліквідний автомобіль, який повільно втрачає ціну, але й у нього чимало слабких місць.

Найголовніша з кузовних «болячок» – іржа на капоті та кришці багажника. Вона виникає під хромованими накладками в точках їхнього кріплення, а потім поширюється на кузовні панелі. Здуття фарби часто помічають і в отворі госпблоку. У гарантійний період дилери перефарбовували ці місця, а зараз усі роботи ляжуть на плечі покупця. З огляду на зростання цін на лакофарбові матеріали доведеться заплатити чимало.

Але це ще не все. Дорестайлінгові машини відрізняються слабким антикорозійним захистом. Достатньо невеликого сколу, щоб через якийсь час метал почав руйнуватися. Тож краще віддавати перевагу рестайлінговим авто — вони стійкіше переносять наші «солоні» дороги.

Варто звернути увагу і на ксенонову оптику: вона не відрізняється довговічністю, а лампи нині зовсім не дешеві. Японці кілька разів проводили різні доопрацювання, але не змогли вирішити проблему.

Що стосується моторів, то в цілому вони надійні, але деякі «косяки» все ж таки є. Наприклад, 2-літровий агрегат сімейства 6AR дуже чутливий до якості палива. І хоча Тойота дозволяє використовувати 92-й бензин, якщо лити його в бак постійно, то забиваються форсунки і з’являються інші проблеми. А ще власники скаржаться, що двигуни з безпосереднім упорскуванням потерпають від відкладень на впускних клапанах.

У 2,5-літрового «серця» упорскування розподілене, тож ця біда йому не загрожує. Але у цього мотора сильно шумлять фазообертачі, через що доводиться регулярно міняти муфту на впускному розподільчому валу. Ну а загальну «хворобу» — текти сальників колінвала — виробник зумів перемогти лише 2016 року.

Зрештою «пробіжимося» з проблем підвіски. Тут можна відзначити швидке закисання напрямних задніх супортів. Крім того, в морозну пору року часом свистить вентилятор за передньою панеллю. Це масовий дефект, який усувають заміною цілого блоку.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Zeekr представив оновлений електрокар 001 із потужністю до 925 к.с.

Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…

06.10.2025

Audi готує нове покоління Q7: флагманський кросовер отримає радикальні зміни

Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…

06.10.2025

Вантажопасажирські авто та техогляд: що потрібно знати водіям

Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…

06.10.2025

Lamborghini показала футуристичний суперкар Manifesto

На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…

06.10.2025

Експерти назвали 5 найнадійніших автомобілів 2025 року

Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…

06.10.2025

З’явилися перші фото доступного Tesla Model Y без камуфляжу

У мережі з'явилися перші фотографії нового, більш доступного Tesla Model Y, зроблені на дорогах Техасу.…

06.10.2025