Статті

Чому не варто купувати вживану Toyota Camry

Сьоме покоління Toyota Camry – седан у кузові VX50 – досі має високий попит на вторинному ринку. Вважається, що “п’ятдесятка” практично вічна і ніколи не ламається, але насправді це, звичайно, не так. Машина має низку серйозних недоліків, про які розповідає портал «АвтоПогляд».

Toyota Camry в кузові VX50 випускали з 2011 по 2018 роки. За цей час пройшло два поновлення. Так, «Кемрі» — високоліквідний автомобіль, який повільно втрачає ціну, але й у нього чимало слабких місць.

Найголовніша з кузовних «болячок» – іржа на капоті та кришці багажника. Вона виникає під хромованими накладками в точках їхнього кріплення, а потім поширюється на кузовні панелі. Здуття фарби часто помічають і в отворі госпблоку. У гарантійний період дилери перефарбовували ці місця, а зараз усі роботи ляжуть на плечі покупця. З огляду на зростання цін на лакофарбові матеріали доведеться заплатити чимало.

Але це ще не все. Дорестайлінгові машини відрізняються слабким антикорозійним захистом. Достатньо невеликого сколу, щоб через якийсь час метал почав руйнуватися. Тож краще віддавати перевагу рестайлінговим авто — вони стійкіше переносять наші «солоні» дороги.

Варто звернути увагу і на ксенонову оптику: вона не відрізняється довговічністю, а лампи нині зовсім не дешеві. Японці кілька разів проводили різні доопрацювання, але не змогли вирішити проблему.

Що стосується моторів, то в цілому вони надійні, але деякі «косяки» все ж таки є. Наприклад, 2-літровий агрегат сімейства 6AR дуже чутливий до якості палива. І хоча Тойота дозволяє використовувати 92-й бензин, якщо лити його в бак постійно, то забиваються форсунки і з’являються інші проблеми. А ще власники скаржаться, що двигуни з безпосереднім упорскуванням потерпають від відкладень на впускних клапанах.

У 2,5-літрового «серця» упорскування розподілене, тож ця біда йому не загрожує. Але у цього мотора сильно шумлять фазообертачі, через що доводиться регулярно міняти муфту на впускному розподільчому валу. Ну а загальну «хворобу» — текти сальників колінвала — виробник зумів перемогти лише 2016 року.

Зрештою «пробіжимося» з проблем підвіски. Тут можна відзначити швидке закисання напрямних задніх супортів. Крім того, в морозну пору року часом свистить вентилятор за передньою панеллю. Це масовий дефект, який усувають заміною цілого блоку.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Що питати продавця вживаного авто, щоб не витратити зайві кошті

Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…

31.08.2025

Топ-5 доступних і довговічних авто на вторинному ринку

В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…

31.08.2025

9 популярних автомобільних міфів, які руйнують ваш автомобіль

Існує чимало порад, що передаються між водіями як народна мудрість: їх обговорюють на форумах, у…

31.08.2025

Названо небезпечні звуки під капотом, які не варто ігнорувати

Спочатку з-під капота чути легкий посвист, потім додається постукування, а згодом з'являється відчуття, ніби там…

31.08.2025

Як за допомогою магніту захистити двигун і продовжити ресурс машини

Обслуговування автомобіля зазвичай здається доволі простим процесом, адже виробники надають чіткий регламент, виконання якого має…

31.08.2025

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025