Статті

Чому не варто купувати вживану Toyota Camry

Share

Сьоме покоління Toyota Camry – седан у кузові VX50 – досі має високий попит на вторинному ринку. Вважається, що “п’ятдесятка” практично вічна і ніколи не ламається, але насправді це, звичайно, не так. Машина має низку серйозних недоліків, про які розповідає портал «АвтоПогляд».

Toyota Camry в кузові VX50 випускали з 2011 по 2018 роки. За цей час пройшло два поновлення. Так, «Кемрі» — високоліквідний автомобіль, який повільно втрачає ціну, але й у нього чимало слабких місць.

Найголовніша з кузовних «болячок» – іржа на капоті та кришці багажника. Вона виникає під хромованими накладками в точках їхнього кріплення, а потім поширюється на кузовні панелі. Здуття фарби часто помічають і в отворі госпблоку. У гарантійний період дилери перефарбовували ці місця, а зараз усі роботи ляжуть на плечі покупця. З огляду на зростання цін на лакофарбові матеріали доведеться заплатити чимало.

Але це ще не все. Дорестайлінгові машини відрізняються слабким антикорозійним захистом. Достатньо невеликого сколу, щоб через якийсь час метал почав руйнуватися. Тож краще віддавати перевагу рестайлінговим авто — вони стійкіше переносять наші «солоні» дороги.

Варто звернути увагу і на ксенонову оптику: вона не відрізняється довговічністю, а лампи нині зовсім не дешеві. Японці кілька разів проводили різні доопрацювання, але не змогли вирішити проблему.

Що стосується моторів, то в цілому вони надійні, але деякі «косяки» все ж таки є. Наприклад, 2-літровий агрегат сімейства 6AR дуже чутливий до якості палива. І хоча Тойота дозволяє використовувати 92-й бензин, якщо лити його в бак постійно, то забиваються форсунки і з’являються інші проблеми. А ще власники скаржаться, що двигуни з безпосереднім упорскуванням потерпають від відкладень на впускних клапанах.

У 2,5-літрового «серця» упорскування розподілене, тож ця біда йому не загрожує. Але у цього мотора сильно шумлять фазообертачі, через що доводиться регулярно міняти муфту на впускному розподільчому валу. Ну а загальну «хворобу» — текти сальників колінвала — виробник зумів перемогти лише 2016 року.

Зрештою «пробіжимося» з проблем підвіски. Тут можна відзначити швидке закисання напрямних задніх супортів. Крім того, в морозну пору року часом свистить вентилятор за передньою панеллю. Це масовий дефект, який усувають заміною цілого блоку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Як у 2 рази швидше прогрівати двигун за допомогою простих порад

Зима в Україні вже повноцінно набирає обертів, і водії стикаються з новими викликами. Перш ніж…

14.12.2024

Чому не варто паркувати з повністю вивернутими колесами

Багато водіїв чули, що при паркуванні автомобіля кермо треба залишати в прямому положенні. Давайте розберемося,…

14.12.2024

Що варто знати водіям, щоб уникнути проблем із заправкою взимку

Якщо лючок бензобака вашого автомобіля раптово перестав відкриватися, не варто панікувати - рішення може бути…

14.12.2024

Model S стала дорожчою: Tesla переглянула ціни

Tesla підвищила ціни на свої автомобілі Model S у США. Базова версія з повним приводом…

14.12.2024

Чи переможуть електромобілі бензинові машини

У Статистичному огляді світової енергетики, підготовленому експертами інституту World Energy, йдеться, що у 2023 році…

14.12.2024

Трамп може ухвалити рішення, яке буде вигідним для Tesla та Маска

Команда, якій Дональд Трамп доручив розробити стоденний план змін до автогалузі, запропонувала скасувати вимогу про…

14.12.2024