З тим, що взимку машину прогрівати в принципі треба, мабуть, ніхто при здоровому глузді сперечатися не буде. Особливо мешканці північних регіонів.
Швидкість прогріву може бути пов’язана:
Але як зробити це швидше? Мало: ти поспішаєш, а твій «залізний кінь» вередує…
Водії дають різні поради щодо цього. Зведемо їх тут у 10 основних блоків.
1. Багато водіїв спочатку дають своїм автомобілям постояти кілька хвилин на неодружених оборотах, а потім рухаються на малій швидкості (не більше 2000 оборотів на 1 хвилину).
2. Також багато хто вважає, що добре б увімкнути всі електропідігріви, які є в машині, – для керма, сидінь, скла…
При цьому майте на увазі, що режим скоротить ресурс генератора. Тож «думайте самі, вирішуйте самі»: включати чи не включати.
3. Щоб система швидше зігрілася, деякі пропонують активувати обігрів протягом 5 хвилин.
Втім, і тут є своя «засідка», яку потрібно враховувати: на обмерзлу деталь після включення обігріву вітрового скла попрямує струмінь гарячого повітря, а це може спричинити виникнення тріщин.
4. Щоб уникнути тріщин на лобовому склі через перепад температур, а також ухилитися від обмерзання скла під час руху, можна після запуску переключити вентилятор обігрівача на підвищені оберти, пустивши з нього повітря у бік вікон.
Принагідно можна використовувати режим рециркуляції.
5. Можна також використовувати кондиціонер. Він допоможе зменшити рівень вологості в салоні.
6. Добре було б кліматичну систему поставити у штатний режим.
7. Зрозуміло, дуже корисно задіяти догрівач салону, якщо він є у вашого автомобіля.
Однак не перестарайтеся, інакше може, наприклад, тріснути скло.
8. Деякі водії врозріз із усталеною думкою рекомендують також такий алгоритм. Потрібно відключити вентилятор. Почекати, доки двигун трохи «пофуричить». Коли він явно прогріється (не менше, ніж до 60-70 ° С), потихеньку почати посилювати швидкість обдування.
9. Також можна зменшити навантаження на АКБ. Допустимо, деякі водії замість галогенок ставлять світлодіодні фари.
10. Ну, а взагалі треба починати обігрівати машину… ще в момент паркування. Тобто передбачити все заздалегідь, з самого початку.
Ви бачите, яка погода на вулиці. Значить, напевно, доведеться повозитися з прогріванням. То чому б не залишити автомобіль у місці, яке не продувається усіма вітрами? І чому б потім не приходити час від часу (припустимо, 1 раз на 2-3 години) прогрівати його?
Головний дизайнер Renault розповів, що цілий список нових електромобілів компанії, які з'являться з 2028 року,…
Автомобіль потребує постійної уваги та регулярного технічного обслуговування, а ремонт часто стає суттєвою статтею витрат,…
За словами фахівців картон перед решіткою радіатора частково блокує надходження холодного повітря під капот, що…
Toyota почала прийом попередніх замовлень у Китаї на новий електричний кросовер bZ3X. Автомобіль, який виготовлятиметься…
Кожному водієві доводилося вибирати між трьома найпоширенішими способами заправки свого транспортного засобу: купити певну кількість…
MG оголосила про припинення виробництва одного з небагатьох електричних універсалів Великобританії - MG 5 EV.…
Leave a Comment