Багато автомобілістів скаржаться на невисоку надійність сучасних автомобілів і те, що в них швидко ламаються двигуни. Автомобільні експерти припустили, що в цьому можуть бути винні не якісь технології чи запрограмоване зношування, а умови експлуатації. Вся справа в тому, що міським автомобілям доводиться досить багато часу працювати на неодруженому ходу, коли вони стоять у пробках або прогріваються перед поїздкою, а це зовсім не користується моторам.
Падіння тиску масла
При роботі на холостому ходу масляний насос у двигуні теж працює, але через невисокі обороти він не нагнітає необхідного тиску олії. В результаті не відбувається належного рівня мастила деталей, що труться, і вони зношуються. Таким чином, регулярна робота двигуна на холостому ході знижує його ресурс. Щоб якимось чином нівелювати цю ситуацію, автоексперти радять частіше міняти олію.
Погане згоряння палива
Ще одна проблема, яка виникає при тривалій роботі двигуна на неодруженому ходу, – це не повністю згоріле паливо. В результаті цього на стінках камери згоряння осідає нагар, що ще більше погіршує згоряння бензину та знижує потужність двигуна. У деяких випадках догоряння палива відбувається в каталізаторі, що призводить до його прискореного руйнування та попадання керамічної крихти в циліндри. Помічено, що автомобілі із системою дистанційного запуску частіше мають проблеми з каталізаторами, оскільки довше працюють на холостому ході.
Проблема зі свічками
Ще одна неприємність, яка чекає на водія через тривалу роботу двигуна на холостих оборотах, пов’язана зі свічками запалювання. Вони покриваються товстим шаром чорної кіптяви, через що між електродами виникає не така сильна іскра, як була раніше, і паливо погано запалюється. Машина починає гірше розганятися, і збільшується витрата бензину. Тому, якщо ваша машина довгий час працює на неодруженому ходу, то варто скоротити період заміни не тільки олії, а й свічок запалювання.
Реклама