За його словами, існує три типи адаптивного круїз-контролю : радарний або лідарний, що базується на датчиках різної дальності дії, система на базі стереокамер (технологія EyeSight у Subaru ) і найпросунута і найдорожча версія, яка об’єднує в єдину систему радари та стереокамери.
Експерт повідомив, що погодні умови можуть вплинути на роботу класичного круїз-контролю на основі радара . Наприклад, через сильну крижину на передньому бампері система може перестати працювати. У випадку зі стереокамерами “злий жарт” може зіграти антиожеледний реагент, – сказав експерт .
Наприклад, японська система EyeSight відрізняється тим, що її можна доповнювати розпізнаванням різних образів: дорожніх знаків, пішоходів, тварин та інших. Недоліком цієї системи є те, що якщо лобове скло буде в бруді, машина може показати помилку з вимогою протерти скло і відключити ряд функцій, підкреслив співрозмовник.
Зазвичай машина повідомляє водію про збій у роботі адаптивного круїз-контролю , показавши повідомлення на моніторі бортового комп’ютера або меню медіакомплексу. У разі якихось перешкод у роботі транспортний засіб вимикає автопілот, оскільки продовження його роботи може створювати небезпеку, пояснив експерт .
Через новий закон у США можуть зникнути всі пікапи та позашляховики. Американський уряд вважає, що…
Peugeot 408 отримає електричну версію, яку офіційно представлять 2 жовтня, а публічний дебют відбудеться на…
Ілон Маск натякав на бажання випустити доступний електромобіль Tesla, і чутки про Model 2 залишаються…
Автомобілі Toyota здобули репутацію надійних завдяки двигунам, які практично не ламаються і не потребують серйозного…
Розробка нового покоління BMW X5 2026 продовжується, про що свідчать регулярні появи шпигунських знімків в…
Кожного року авторитетні організації та журналісти проводять дослідження, щоб визначити найнадійніші автомобілі, які здатні пройти…
Leave a Comment