За його словами, існує три типи адаптивного круїз-контролю : радарний або лідарний, що базується на датчиках різної дальності дії, система на базі стереокамер (технологія EyeSight у Subaru ) і найпросунута і найдорожча версія, яка об’єднує в єдину систему радари та стереокамери.
Експерт повідомив, що погодні умови можуть вплинути на роботу класичного круїз-контролю на основі радара . Наприклад, через сильну крижину на передньому бампері система може перестати працювати. У випадку зі стереокамерами “злий жарт” може зіграти антиожеледний реагент, – сказав експерт .
Наприклад, японська система EyeSight відрізняється тим, що її можна доповнювати розпізнаванням різних образів: дорожніх знаків, пішоходів, тварин та інших. Недоліком цієї системи є те, що якщо лобове скло буде в бруді, машина може показати помилку з вимогою протерти скло і відключити ряд функцій, підкреслив співрозмовник.
Зазвичай машина повідомляє водію про збій у роботі адаптивного круїз-контролю , показавши повідомлення на моніторі бортового комп’ютера або меню медіакомплексу. У разі якихось перешкод у роботі транспортний засіб вимикає автопілот, оскільки продовження його роботи може створювати небезпеку, пояснив експерт .
Компанія Nissan остаточно відмовилася від випуску дизельної версії нового Patrol, залишивши прихильників таких моторів без…
В Україні та країнах Європи діє чітко регламентований перелік несправностей, за яких експлуатація транспортного засобу…
В Україні батьків можуть оштрафувати до 850 гривень за перевезення дітей без автокрісла. Це правило…
Актуальна версія компактного хетчбека Honda Fit дебютувала в 2020 році і залишається на ринку вже…
Майже двадцять років фанати автоспорту чекали, коли завершиться епоха легендарного Mitsubishi Lancer Evolution, і з…
Mazda готує нове покоління компактного хетчбека Mazda2. Хоча нинішня модель оновлювалася у 2019 та 2023…
Leave a Comment