За його словами, існує три типи адаптивного круїз-контролю : радарний або лідарний, що базується на датчиках різної дальності дії, система на базі стереокамер (технологія EyeSight у Subaru ) і найпросунута і найдорожча версія, яка об’єднує в єдину систему радари та стереокамери.
Експерт повідомив, що погодні умови можуть вплинути на роботу класичного круїз-контролю на основі радара . Наприклад, через сильну крижину на передньому бампері система може перестати працювати. У випадку зі стереокамерами “злий жарт” може зіграти антиожеледний реагент, – сказав експерт .
Наприклад, японська система EyeSight відрізняється тим, що її можна доповнювати розпізнаванням різних образів: дорожніх знаків, пішоходів, тварин та інших. Недоліком цієї системи є те, що якщо лобове скло буде в бруді, машина може показати помилку з вимогою протерти скло і відключити ряд функцій, підкреслив співрозмовник.
Зазвичай машина повідомляє водію про збій у роботі адаптивного круїз-контролю , показавши повідомлення на моніторі бортового комп’ютера або меню медіакомплексу. У разі якихось перешкод у роботі транспортний засіб вимикає автопілот, оскільки продовження його роботи може створювати небезпеку, пояснив експерт .
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Leave a Comment