Статті

Експерти розвіяли “осінній” міф водіїв

Share

Багато водії в нашій країні не наважуються завести двигун після тривалої стоянки під дощем. Боялися гідроудару, що призведе до капітального ремонту двигуна. Ще один міф, у який водії давно перестали вірити, стверджують експерти журналу «За кермом».

Фахівці наголошують, що коли повітрозабірник залитий водою, гідроудар загрожує лише працюючому двигуну автомобіля, який потрапив у глибоку калюжу.

Під час гідроудару вода потрапляє в циліндри силової установки через повітрозабірник повітряного фільтра. Результат – зламані пальці головки блоку циліндрів, деформовані шатуни, порвані прокладки головки, і неминучий ремонт дуже ймовірний і дорогий.

В інших випадках, навіть постоявши під дощем добу (повітрозабірник захований під капотом), автомобілю не загрожує гідроудар. Якщо капот відкритий, а кришка повітряного фільтра встановлена ​​над двигуном, двигун можна залити водою, як, наприклад, у карбюраторному автомобілі.

До речі, деякі водії впевнені, що зловити гідроудар можна, навіть якщо заїхати на повному ходу в кучугуру. Насправді, це теж не відповідає дійсності. Сипучий сніг до двигуна не дістанеться.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дослідження показало, що в Україні білі автомобілі рідше потрапляють у ДТП

Хоча прийнято вважати, що колір автомобіля не впливає на частоту ДТП, яскраві кольори часто сприймаються…

19.11.2024

Hyundai представила оновлений Tucson 2025: стали відомі ціни

Hyundai офіційно представила оновлений Tucson 2025 року . Модель зберегла основні риси торішнього Tucson ,…

19.11.2024

Власник сервісу розкрив, як неправильна шумоізоляція може вбити авто

Більшість сучасних транспортних засобів мають досить низький рівень шумоізоляції. В результаті автолюбителі вдаються до різних…

19.11.2024

Водіям нагадали, де не можна паркуватися взимку

Зима для водіїв — це не тільки сніг та холод, а й чимало проблем з…

19.11.2024

ZEEKR готується до виходу на європейський ринок, зосередивши увагу на гібридах

Китайський виробник ZEEKR, який належить концерну Geely, продовжує обережно вибудовувати свою стратегію на європейському ринку.…

19.11.2024

Чому сучасні автомобілі не потребують класичного прогріву двигуна взимку

Прогрівання двигуна в холодну пору року - обов'язкова процедура. Багато водіїв застосовують класичний спосіб -…

19.11.2024