Багато водії в нашій країні не наважуються завести двигун після тривалої стоянки під дощем. Боялися гідроудару, що призведе до капітального ремонту двигуна. Ще один міф, у який водії давно перестали вірити, стверджують експерти журналу «За кермом».
Фахівці наголошують, що коли повітрозабірник залитий водою, гідроудар загрожує лише працюючому двигуну автомобіля, який потрапив у глибоку калюжу.
Під час гідроудару вода потрапляє в циліндри силової установки через повітрозабірник повітряного фільтра. Результат – зламані пальці головки блоку циліндрів, деформовані шатуни, порвані прокладки головки, і неминучий ремонт дуже ймовірний і дорогий.
В інших випадках, навіть постоявши під дощем добу (повітрозабірник захований під капотом), автомобілю не загрожує гідроудар. Якщо капот відкритий, а кришка повітряного фільтра встановлена над двигуном, двигун можна залити водою, як, наприклад, у карбюраторному автомобілі.
До речі, деякі водії впевнені, що зловити гідроудар можна, навіть якщо заїхати на повному ходу в кучугуру. Насправді, це теж не відповідає дійсності. Сипучий сніг до двигуна не дістанеться.
В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…
В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних…
В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до…
В Україні почали діяти нові норми, які передбачають відповідальність водіїв за використання автомобіля із застарілою…
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
Leave a Comment