Багато водії в нашій країні не наважуються завести двигун після тривалої стоянки під дощем. Боялися гідроудару, що призведе до капітального ремонту двигуна. Ще один міф, у який водії давно перестали вірити, стверджують експерти журналу «За кермом».
Фахівці наголошують, що коли повітрозабірник залитий водою, гідроудар загрожує лише працюючому двигуну автомобіля, який потрапив у глибоку калюжу.
Під час гідроудару вода потрапляє в циліндри силової установки через повітрозабірник повітряного фільтра. Результат – зламані пальці головки блоку циліндрів, деформовані шатуни, порвані прокладки головки, і неминучий ремонт дуже ймовірний і дорогий.
В інших випадках, навіть постоявши під дощем добу (повітрозабірник захований під капотом), автомобілю не загрожує гідроудар. Якщо капот відкритий, а кришка повітряного фільтра встановлена над двигуном, двигун можна залити водою, як, наприклад, у карбюраторному автомобілі.
До речі, деякі водії впевнені, що зловити гідроудар можна, навіть якщо заїхати на повному ходу в кучугуру. Насправді, це теж не відповідає дійсності. Сипучий сніг до двигуна не дістанеться.
Хоча прийнято вважати, що колір автомобіля не впливає на частоту ДТП, яскраві кольори часто сприймаються…
Hyundai офіційно представила оновлений Tucson 2025 року . Модель зберегла основні риси торішнього Tucson ,…
Більшість сучасних транспортних засобів мають досить низький рівень шумоізоляції. В результаті автолюбителі вдаються до різних…
Зима для водіїв — це не тільки сніг та холод, а й чимало проблем з…
Китайський виробник ZEEKR, який належить концерну Geely, продовжує обережно вибудовувати свою стратегію на європейському ринку.…
Прогрівання двигуна в холодну пору року - обов'язкова процедура. Багато водіїв застосовують класичний спосіб -…
Leave a Comment