Багато водії в нашій країні не наважуються завести двигун після тривалої стоянки під дощем. Боялися гідроудару, що призведе до капітального ремонту двигуна. Ще один міф, у який водії давно перестали вірити, стверджують експерти журналу «За кермом».
Фахівці наголошують, що коли повітрозабірник залитий водою, гідроудар загрожує лише працюючому двигуну автомобіля, який потрапив у глибоку калюжу.
Під час гідроудару вода потрапляє в циліндри силової установки через повітрозабірник повітряного фільтра. Результат – зламані пальці головки блоку циліндрів, деформовані шатуни, порвані прокладки головки, і неминучий ремонт дуже ймовірний і дорогий.
В інших випадках, навіть постоявши під дощем добу (повітрозабірник захований під капотом), автомобілю не загрожує гідроудар. Якщо капот відкритий, а кришка повітряного фільтра встановлена над двигуном, двигун можна залити водою, як, наприклад, у карбюраторному автомобілі.
До речі, деякі водії впевнені, що зловити гідроудар можна, навіть якщо заїхати на повному ходу в кучугуру. Насправді, це теж не відповідає дійсності. Сипучий сніг до двигуна не дістанеться.
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Nissan розглядає перенесення до половини виробництва кросовера Rogue із американських заводів до Японії. Це рішення…
Фотошпигуни зафіксували Volkswagen Tera під час зимових тестів, і тепер можна повністю оцінити його дизайн.…
Перші 5000 км визначають майбутню надійність та довговічність нового автомобіля, що зобов'язує до особливого підходу…
Компанія Volvo оновила кросовер XC60, взявши за основу зміни, впроваджені у XC90. Автомобіль отримав нову…
Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…
Leave a Comment