Багато водії в нашій країні не наважуються завести двигун після тривалої стоянки під дощем. Боялися гідроудару, що призведе до капітального ремонту двигуна. Ще один міф, у який водії давно перестали вірити, стверджують експерти журналу «За кермом».
Фахівці наголошують, що коли повітрозабірник залитий водою, гідроудар загрожує лише працюючому двигуну автомобіля, який потрапив у глибоку калюжу.
Під час гідроудару вода потрапляє в циліндри силової установки через повітрозабірник повітряного фільтра. Результат – зламані пальці головки блоку циліндрів, деформовані шатуни, порвані прокладки головки, і неминучий ремонт дуже ймовірний і дорогий.
В інших випадках, навіть постоявши під дощем добу (повітрозабірник захований під капотом), автомобілю не загрожує гідроудар. Якщо капот відкритий, а кришка повітряного фільтра встановлена над двигуном, двигун можна залити водою, як, наприклад, у карбюраторному автомобілі.
До речі, деякі водії впевнені, що зловити гідроудар можна, навіть якщо заїхати на повному ходу в кучугуру. Насправді, це теж не відповідає дійсності. Сипучий сніг до двигуна не дістанеться.
Tesla готується до виходу оновленої версії електромобіля Model Y, який використовує внутрішнє позначення Juniper. Що…
Електричний кросовер Toyota bZ4X 2025 року став доступнішим і отримав нову стильну версію. Тепер у…
Якщо немає можливості заїхати в теплий бокс і дати рідині розмерзнутися, є кілька способів, як…
Toyota, як повідомляється, поділилася зі своїми дилерами своєю майбутньою стратегією на бразильському ринку, яка включає…
Euro NCAP назвала найбезпечніші комерційні фургони 2024 року. Максимальну оцінку у цій категорії отримали моделі…
Зимовий прогрів двигуна на холостому ходу, особливо без подальшого руху, може завдати серйозної шкоди автомобілю…
Leave a Comment