Зараз в Україні такі часи, що важко переоцінити важливу роль автомобіля у нашій буденності. Машини бувають різних типів кузова та призначення: седани, хетчбеки, універсали, купе та кабріолети. Популярні кросовери, сімейні мінівени, універсальні мікроавтобуси або ж практичні «пиріжки» та брутальні пікапи. Вибір, як кажуть, є!
Але сьогодні особливо доречними є позашляховики. Класичні «оффроудери» з рамною конструкцією кузова або, як їх ще називають, справжні 4х4. Ми в UaMotors зібрали ТОП-10 рамних SUV, які зараз випускаються і доступні у 2022 році.
Перевагами Сузукі Джимні порівняно з усіма іншими моделями тут є його виняткова легкість та компактність, що дає йому можливість пролазити на пробиратися в тих умовах, де не можуть великі рамники. Другий ряд сидінь можна скласти в підлогу, отримавши при цьому ідеальний рівний майданчик – тоді доступними стають 377 літрів багажнику. В Європі Джимні продається лише в 2-місній версії.
1.5-літровий бензиновий атмосферник видає 102 к. с. У парі з ним може працювати як механічна 5-ступінчаста КПП, так і 4-швидкісний «автомат». Повний привід ALLGRIP PRO реалізований за схемою примусового підключення передньої осі, є також знижувальна передача (передавальне відношення – 1:2). Єдиним відносним недоліком Джимні є відсутність будь-яких блокувань диференціалів. Втім, чи так це критично на автомобілі з такою короткою колісною базою та вузькою колією? Адже в пріоритеті Джимні, як вже відомо, – саме низька вага.
Мітсубіші Паджеро Спорт останнього покоління здобув значно кращі пропорції у виконанні від ісландської компанії Arctic Trucks. Гордістю цього рамного позашляховика (а також пікапа L200) є система постійного повного приводу Mitsubishi Super Select II, яку, на відміну від багатьох систем 4WD, можна використовувати на асфальті та сухих твердих поверхнях без ризику пошкодити роздавальну коробку.
Мітсубіші завжди славилися якістю та надійністю своїх автомобілів. Хоча зараз бренд знаходиться на заході слави, своїм головним принципам він не зраджує. Тому Паджеро Спорт і купують в Ісландії для суворих умов Арктики – він не підведе.
От хто ще не підведе, це «муха» – Ісузу MU-X. Він безальтернативно пропонується як 5-дверний 7-місний позашляховик і побудований на основі середньорозмірного пікапа D-Max. Обидві моделі розроблені виключно самою фірмою Ісузу і мають спільну платформу Isuzu Dynamic Drive з новою рамою, яка жорсткіша і легша за попередню. Силова лінійка «мусі» також дісталася від пікапа D-Max. Базовим буде 1,9-літровий турбодизель потужністю 150 к.с. Можна MU-X придбати і з 3,0-літровим турбодизелем на 190 к.с.
Японський 4х4 збирається на підприємстві компанії в Тайланді і призначений для суворих умов експлуатації. Зверніть увагу, наприклад, на висоту розташування передніх фар – розбити їх менше шансів, ніж у будь-кого іншого.
Легендарний «Прадік» це в першу чергу 5-місний позашляховик, а опціональний третій ряд є скоріше для гострої необхідності. Зате Прадо може бути і 3-дверним – так зване «коротке» виконання – класика оффроудерів 90-х років. Більшість покупців очікувано вибирають практичніший і, важливо у випадку Тойоти, пафосніший та ліквідніший 5-двере виконання, хоча «коротун» має очевидну перевагу на серйозному бездоріжжі.
Для Ленд Крузер Правдо пропонуються два бензинові мотори і один дизельний. Найслабший – бензиновий 2.7-літровий на 163 к. с.. Бензинова безнаддувна V-подібна «шістка» на 4 літри має віддачу 249 к. с. Турбодизель на 2.8 л розвиває 177к. с. З меншим бензиновим двигуном пропонують «механіку» на 6 швидкостей. Інші силові агрегати комплектують 6-ступінчастим «автоматом».
Шевроле Субурбан можна взяти з 3.0-літровим дизелем Дюрамакс на 280 к.с. і переробити на дім на колесах! Тобто третій ряд скласти назавжди, зробивши рівну підлогу і облаштувавши там повноцінне спальне місце на 2 чолоівк. А попереду ще залишаться два ряди сидінь, тобто в такому стані автомобіль все одно буде 4- або 5-місним, залежно, чи на задньому ряду ви виберете два крісла, чи 3-місний диван. Доустановити ліхтарі-прожектори, бокову маркізу та електро плиту – і це виходить чудовий позашляховик-експедиційник / дім на колесах.
Форд «Експедиція» буває з посадковою формулою на 5, 7 або навіть 8 місць. В даному випадку мова піде про модель стандартної довжини колісної бази. Експедішн пропонується лише з однією силовою установкою: це V-подібна 3.5-літрова «шістка» EcoBoost, на 375 або 400 к. с. У парі з двигуном працює тільки 10-ступінчаста автоматична КПП. В «базі» буде повний привід, примусове блокування муфти, знижувальна передача, а за доплату можна замовити блокування заднього міжколісного диференціалу. Також пропонується можливість вибору одного із семи їздових режимів для різних типів покриття.
Повнорозмірний позашляховик преміум-класу, побудований на основі Форд Експедішн. Якщо для вас торгова марка Ford асоціюється скоріше з такими 4х4 як Everest чи Bronco, а купуючи повнорозмірну модель, хочеться відчувати більше особливості – Лінкольн Навігатор саме те, що треба. Технічно майже в усьому ідентичний до Форда, Лінкольн пропонує ексклюзивний дизайн і неймовірний розкішний інтер’єр для свого флагманського позашляховика.
Тойота Ленд Крузер розрахований на 5 або 7 місць. Нове покоління з індексом 300 має лише двигуни V6. Бензиновий з двома турбінами має об’єм 3.4 л (415 к. с.) і розганяє громіздкий 2600-кілограмовий позашляховик до 100 км/год за 6.8 с. Дизельний з двома турбінами об’ємом 3.3 л (300 к. с., 700 Нм) дозволяє досягати першої «сотні» за трохи більше ніж 7 с. Найслабшим з доступних двигунів є бензиновий 4.0-літровий атмосферний (275 к. с.).
Ергономіка, керованість і комфорт G-Класу більше не будуть нагадувати про армійське коріння моделі, за відчуттями автомобіль другого покоління поводиться ледь не як легковий. Зрозуміло, що кузов, як і раніше, змонтований на рамі, хоч і новій. Вперше у «кубіка» незалежна передня підвіска замість моста, рульова рейка з електропідсилювачем замість черв’ячного механізму та «роздатка», агрегатована заодно з «автоматом». Задній міст залишився нерозрізним, але став симетричним, а в його підвісці – нова схема з чотирьох важелів.
Ренглер із трьома дверима можна вибрати в одній із трьох модифікацій: Sport, Sport S або Rubicon. І якщо для базових версій система повного приводу – це Command Trac з жорстким підключенням переднього мосту, то для версії Rubicon доступна версія Rock-Track зі зниженим рядом (4:1) та «повзучим» режимом (84.1:1), а також – вперше на Wrangler – з автоматичним підключенням повного приводу. На додачу – блокування обох мостів Tru-Lock із електроприводом. Мотори: бензинові 2.0 турбо, 3.6 V6 на 270 та 290 к.с. відповідно. КПП – механічна на шість або автоматична на вісім передач.
Купівля вживаного авто — штука приваблива, але й ризиків у ній вистачає. Шахраї тільки й…
Toyota RAV4 перетворили на ралійний RAV-X. До виставки тюнінгу SEMA-2024, яка проходить у ці дні…
Оновлений Vauxhall Mokka надійшов у продаж, і його стартова ціна зросла на 3150 фунтів стерлінгів…
У сучасних автомобілях встановлюється велика кількість датчиків, які мають свого часу сповіщати про збої в…
Раніше компанія Mitsubishi анонсувала кілька новинок, роботи над якими вже ведуться. Найближчим часом очікується їхній…
Іноді при заправці до повного бака можна заподіяти автомобілю непоправну шкоду. Однак про це замислюється…
Leave a Comment