Як мороз -20 градусів впливає на електромобілі

0
92

Експерти вирішили перевірити, як електромобілі працюють у морозну погоду. Для цього фахівці відібрали 48 “нетрадиційних” автомобілів та протестували їх на міських вулицях та трасах Китаю.

Більшість протестованих моделей невідомі за межами Китаю, є також ті, що продаються в Європі та Північній Америці – Tesla Model Y та Model 3, Porsche Taycan, Audi e-tron, Volkswagen ID.3, Geely Geometry C та Polestar 2. Усі електрички пройшли випробування в умовах сильного снігопаду та температури до мінус 20 градусів.

Перед тестом кожну машину було заряджено на 100% і залишено на ніч на вулиці. Тест починається з економічного режиму із функцією відновлення кінетичної енергії при гальмуванні. У салоні знаходяться водій та пасажир, а система кондиціювання виставлена на 24 градуси за Цельсієм.

У результаті тесту було встановлено, що за мінус 20 градусів на вулиці більшість електромобілів втрачають від 40 до 60% свого запасу ходу.

Зараз читають  Названо як дурість водія вбиває абсолютно нові акумулятори

Найкраще працює китайська модель Weilai EC6, зберігши 54,8% заряду, але долає 336,9 км із «паспортними даними» 615 км. Що ж до переможця у відсотковому відношенні, то це ще один «китаєць» – Wuling Hongguang Mini EV. За заявою виробника, він має проїхати 170 км, але на морозі йому вдалося подолати 103,2 км (60,7%).

Tesla Model Y втрачає понад 47% енергії, при пробігу 594 км. у неї лишається реальних 279,6 км.

Інші моделі, що продаються за межами Китаю, дали такі результати: Geely Geometry C (50,2%, 276,2 км із 550), Audi e-tron (58,6”, 272,3 км із 465), Polestar 2 48 ,2%, 246,6 км з 512), Porsche Taycan (54,6%, 226,2 км з 414), Tesla Model 3 (42,8%, 200,2 км з 468) і Volkswagen ID.3 (38,91% 167,3 км із 430 км).

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.