Перше що потрібно знати це збереження тепла, що залишилося після зупинки агрегату, а друге його розігрів перед запуском.
Він розповів, що сучасні машини в безвітряну погоду можуть забезпечувати легкий запуск двигуна через три-п’ять годин простою, але якщо минуло дуже багато часу, то потрібно прогріти агрегат перед початком руху.
Експерт пояснив, що на холостому ходу акумулятор заряджається погано, оскільки генератор не подає струм. На холостому ходу акумулятор дає тільки «поточну роботу автомобіля», тому перед початком поїздки краще «зробити невеликий кружечок».
Якщо на вулиці закріпилися міцні морози, акумулятор можна врятувати, забравши його в тепле приміщення. Також можна щільно закрити моторний відсік чимось теплим.
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
Leave a Comment