Перше що потрібно знати це збереження тепла, що залишилося після зупинки агрегату, а друге його розігрів перед запуском.
Він розповів, що сучасні машини в безвітряну погоду можуть забезпечувати легкий запуск двигуна через три-п’ять годин простою, але якщо минуло дуже багато часу, то потрібно прогріти агрегат перед початком руху.
Експерт пояснив, що на холостому ходу акумулятор заряджається погано, оскільки генератор не подає струм. На холостому ходу акумулятор дає тільки «поточну роботу автомобіля», тому перед початком поїздки краще «зробити невеликий кружечок».
Якщо на вулиці закріпилися міцні морози, акумулятор можна врятувати, забравши його в тепле приміщення. Також можна щільно закрити моторний відсік чимось теплим.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment