Насамперед варто уважно підходити до покупки автомобілів з малооб’ємними турбо двигунами. Зараз на ринку можна нерідко зустріти моделі, оснащені турбомоторами об’ємом 1,0 літра і навіть менше, а для великих моделей почали виділяти турбомотори об’ємом 1,2, 1,3 і 1,4 літра. Проблема в тому, що малооб’ємні силові агрегати складаються з безлічі вузлів і систем, а навантаження на деталі двигуна збільшуються, через що страждає його надійність.
Експерти відзначають, що слабким місцем компактних двигунів є підшипники колінчастого валу. Малооб’ємні мотори рідко виходжують понад 200 тис. км, а нерідко їм потрібний ремонт на позначці 150 тис. км. Також не слід забувати, що двигуни з турбонадувом складніші в обслуговуванні, діагностиці та ремонті, а також більш вимогливі до якості палива та моторного масла.
Перевагами роботизованих коробок передач з подвійним зчепленням є блискавична зміна передач, а також бадьорий моторний підхоплення. Преселективні коробки передач стають все популярнішими і автомобілів, оснащених ними, на вторинному ринку стає все більше. Але все ж таки багато автолюбителів намагаються уникати таких коробок адже на слуху проблеми з роботизованими коробками концернів Volkswagen і Ford, що мали місце пару десятків років тому. На сухому варіанті зчеплення при швидких перемиканнях механізм швидко перегрівається та деформується. Часом ремонт потрібно на пробігу 50 тис. км. А ось у «мокрих» зчеплень ресурс приблизно вдвічі більший, проте вони також нерідко ламаються. На проблеми з коробкою можуть натякати характерні поштовхи та ривки при перемиканнях, а також вібрації на початку руху.
На вторинному ринку існує низка моделей з проблемною електрикою. Продукція Daewoo свого часу мала цілу низку проблем, які передалися марки Ravon , які нещодавно почали пропонувати під маркою Сhevrolet . Можна знайти бюджетний автомобіль, але через намокання проводки та неякісних елементів його обслуговування та ремонт може обійтися вкрай дорого. У той же час не секрет, що і преміальні автомобілі, перенасичені електронікою, також мають серйозні проблеми з нею.
Але найчастіше на наших дорогах страждає підвіска, а тому вибирати моделі з екзотичною підвіскою не слід. Можна відразу згадати Audi A4 зразка 2000 року. Важелі підвіски даної моделі дуже швидко зношувалися, і автовиробник навіть проводив кампанію, щоб виправити ситуацію. Також слід з обережністю дивитися у бік пневматичної та гідропневматичної підвіски. Перша категорично не любить бруд, пісок та реагенти, які на наших дорогах зустрічаються надміру. У свою чергу, головні хвороби гідропневматичного шасі, яке є візитною карткою автомобілів Citroen . Ремонт такої підвіски буде коштувати дуже дорого і здійснити його зможуть далеко не всі сервісмени.
Люки та панорамні дахи не є рідкістю на українському ринку. Але тільки така опція може стати проблемою для старих автомобілів, адже згодом ущільнювачі втрачають пружність і в салон починає надходити вода. Трапляються також несправності електроприводу, при цьому знайти рідну деталь часом виявляється вкрай непросто, а використовувати «неоригінал» у ряді випадків також неможливо.
Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…
Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…
У 2025 році в Україні вводиться новий “податок на розкіш”, який стосуватиметься власників автомобілів, вартість…
Автомобіль Tesla Model Y Juniper буде випущений у США в 2025 році, а потім переобладнаний…
В Україні штраф у розмірі 3 400 грн накладається за керування транспортними засобами без відповідних…
Паркування на автомобілі з низькопрофільною гумою часто пов'язане з пошкодженням колісних дисків. Але ще сумніше…
Leave a Comment