Статті

Названо п’ять рішень, з якими вживану машину краще не купувати

Share

Насамперед варто уважно підходити до покупки автомобілів з малооб’ємними турбо двигунами. Зараз на ринку можна нерідко зустріти моделі, оснащені турбомоторами об’ємом 1,0 літра і навіть менше, а для великих моделей почали виділяти турбомотори об’ємом 1,2, 1,3 і 1,4 літра. Проблема в тому, що малооб’ємні силові агрегати складаються з безлічі вузлів і систем, а навантаження на деталі двигуна збільшуються, через що страждає його надійність.

Експерти відзначають, що слабким місцем компактних двигунів є підшипники колінчастого валу. Малооб’ємні мотори рідко виходжують понад 200 тис. км, а нерідко їм потрібний ремонт на позначці 150 тис. км. Також не слід забувати, що двигуни з турбонадувом складніші в обслуговуванні, діагностиці та ремонті, а також більш вимогливі до якості палива та моторного масла.

Перевагами роботизованих коробок передач з подвійним зчепленням є блискавична зміна передач, а також бадьорий моторний підхоплення. Преселективні коробки передач стають все популярнішими і автомобілів, оснащених ними, на вторинному ринку стає все більше. Але все ж таки багато автолюбителів намагаються уникати таких коробок адже на слуху проблеми з роботизованими коробками концернів Volkswagen і Ford, що мали місце пару десятків років тому. На сухому варіанті зчеплення при швидких перемиканнях механізм швидко перегрівається та деформується. Часом ремонт потрібно на пробігу 50 тис. км. А ось у «мокрих» зчеплень ресурс приблизно вдвічі більший, проте вони також нерідко ламаються. На проблеми з коробкою можуть натякати характерні поштовхи та ривки при перемиканнях, а також вібрації на початку руху.

На вторинному ринку існує низка моделей з проблемною електрикою. Продукція Daewoo свого часу мала цілу низку проблем, які передалися марки Ravon , які нещодавно почали пропонувати під маркою Сhevrolet . Можна знайти бюджетний автомобіль, але через намокання проводки та неякісних елементів його обслуговування та ремонт може обійтися вкрай дорого. У той же час не секрет, що і преміальні автомобілі, перенасичені електронікою, також мають серйозні проблеми з нею.

Але найчастіше на наших дорогах страждає підвіска, а тому вибирати моделі з екзотичною підвіскою не слід. Можна відразу згадати Audi A4 зразка 2000 року. Важелі підвіски даної моделі дуже швидко зношувалися, і автовиробник навіть проводив кампанію, щоб виправити ситуацію. Також слід з обережністю дивитися у бік пневматичної та гідропневматичної підвіски. Перша категорично не любить бруд, пісок та реагенти, які на наших дорогах зустрічаються надміру. У свою чергу, головні хвороби гідропневматичного шасі, яке є візитною карткою автомобілів Citroen . Ремонт такої підвіски буде коштувати дуже дорого і здійснити його зможуть далеко не всі сервісмени.

Люки та панорамні дахи не є рідкістю на українському ринку. Але тільки така опція може стати проблемою для старих автомобілів, адже згодом ущільнювачі втрачають пружність і в салон починає надходити вода. Трапляються також несправності електроприводу, при цьому знайти рідну деталь часом виявляється вкрай непросто, а використовувати «неоригінал» у ряді випадків також неможливо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Geely розповіла про найбільш незвичайну опцію кросовера Starship

Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…

27.04.2024

Volkswagen готує масові скорочення і готовий виплатити до 450 тисяч євро вихідної допомоги

Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…

27.04.2024

В Україні готують нові правила для вживаних авто: що зміниться

В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…

27.04.2024

Маленький “Гелендваген”: в Україні продають Suzuki Jimny з тюнінгом у стилі Brabus

Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…

27.04.2024

Компанія Ferrari заробляє на кожній своїй машині у 17 разів більше, ніж Mercedes-Benz

У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…

27.04.2024

Kia готує новий недорогий кросовер Sportage

Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…

27.04.2024