Названо п’ять рішень, з якими вживану машину краще не купувати

0
183

Насамперед варто уважно підходити до покупки автомобілів з малооб’ємними турбо двигунами. Зараз на ринку можна нерідко зустріти моделі, оснащені турбомоторами об’ємом 1,0 літра і навіть менше, а для великих моделей почали виділяти турбомотори об’ємом 1,2, 1,3 і 1,4 літра. Проблема в тому, що малооб’ємні силові агрегати складаються з безлічі вузлів і систем, а навантаження на деталі двигуна збільшуються, через що страждає його надійність.

Експерти відзначають, що слабким місцем компактних двигунів є підшипники колінчастого валу. Малооб’ємні мотори рідко виходжують понад 200 тис. км, а нерідко їм потрібний ремонт на позначці 150 тис. км. Також не слід забувати, що двигуни з турбонадувом складніші в обслуговуванні, діагностиці та ремонті, а також більш вимогливі до якості палива та моторного масла.

Перевагами роботизованих коробок передач з подвійним зчепленням є блискавична зміна передач, а також бадьорий моторний підхоплення. Преселективні коробки передач стають все популярнішими і автомобілів, оснащених ними, на вторинному ринку стає все більше. Але все ж таки багато автолюбителів намагаються уникати таких коробок адже на слуху проблеми з роботизованими коробками концернів Volkswagen і Ford, що мали місце пару десятків років тому. На сухому варіанті зчеплення при швидких перемиканнях механізм швидко перегрівається та деформується. Часом ремонт потрібно на пробігу 50 тис. км. А ось у «мокрих» зчеплень ресурс приблизно вдвічі більший, проте вони також нерідко ламаються. На проблеми з коробкою можуть натякати характерні поштовхи та ривки при перемиканнях, а також вібрації на початку руху.

Зараз читають  Назвали десятку найкращих гібридів у 2021 році

На вторинному ринку існує низка моделей з проблемною електрикою. Продукція Daewoo свого часу мала цілу низку проблем, які передалися марки Ravon , які нещодавно почали пропонувати під маркою Сhevrolet . Можна знайти бюджетний автомобіль, але через намокання проводки та неякісних елементів його обслуговування та ремонт може обійтися вкрай дорого. У той же час не секрет, що і преміальні автомобілі, перенасичені електронікою, також мають серйозні проблеми з нею.

Але найчастіше на наших дорогах страждає підвіска, а тому вибирати моделі з екзотичною підвіскою не слід. Можна відразу згадати Audi A4 зразка 2000 року. Важелі підвіски даної моделі дуже швидко зношувалися, і автовиробник навіть проводив кампанію, щоб виправити ситуацію. Також слід з обережністю дивитися у бік пневматичної та гідропневматичної підвіски. Перша категорично не любить бруд, пісок та реагенти, які на наших дорогах зустрічаються надміру. У свою чергу, головні хвороби гідропневматичного шасі, яке є візитною карткою автомобілів Citroen . Ремонт такої підвіски буде коштувати дуже дорого і здійснити його зможуть далеко не всі сервісмени.

Люки та панорамні дахи не є рідкістю на українському ринку. Але тільки така опція може стати проблемою для старих автомобілів, адже згодом ущільнювачі втрачають пружність і в салон починає надходити вода. Трапляються також несправності електроприводу, при цьому знайти рідну деталь часом виявляється вкрай непросто, а використовувати «неоригінал» у ряді випадків також неможливо.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.