Багато автолюбителів, особливо початківці, вважають, що регулярна заміна масла, фільтрів і гальмівної рідини – це головна турбота про автомобіль. Проте існує чимало менш помітних, але не менш важливих елементів обслуговування. Автомеханік зазначив, що навіть досвідчені водії часто забувають про такі витратні матеріали.
Наприклад, масло в редукторі зазвичай не входить у список обов’язкових замін, хоча з часом у ньому можуть з’являтися забруднення та вода, що прискорює знос механізмів. Муфти повного приводу теж потребують регулярної перевірки: Volkswagen радить змінювати рідину раз на три роки, щоб уникнути перегріву та збоїв.
Власникам SUV слід приділяти увагу карданному валу: хрестовини, що відчувають значні навантаження на нерівностях, потребують періодичної змазки кожні 15 000 км. Також важливо вчасно міняти трансмісійне масло в роздатковій коробці – наприклад, Hyundai радить робити це при пробігу 120 000 км.
Високовольтні дроти та свічки запалювання служать приблизно 8 років, тому своєчасна заміна допоможе уникнути несподіваних поломок. І нарешті, паливний фільтр теж не варто забувати: він накопичує забруднення, впливає на роботу двигуна та економію палива. Рекомендується міняти його кожні 30 000 км.
Часто водії отримують штрафи за те, що не ввімкнули аварійну світлову сигналізацію після зупинки автомобіля…
Nissan офіційно розпочав дорожні випробування нового електричного Juke EV, який дебютує у 2026 році. Компактний…
Багато водіїв вважають заправку автомобіля простим і звичним процесом, проте на АЗС ховається небезпечний фактор…
Європейський автомобільний ринок готується до справжнього "електроштурму" - уже 2026 року дебютує рекордна кількість нових…
На Japan Mobility Show 2025 у Токіо Mazda представила концепт-кар Vision-X Coupe - універсал із…
Компанія BMW бачить 2026 як важливий етап у своїй історії. Виробник має намір зміцнити позиції…
Leave a Comment