Багато автолюбителів, особливо початківці, вважають, що регулярна заміна масла, фільтрів і гальмівної рідини – це головна турбота про автомобіль. Проте існує чимало менш помітних, але не менш важливих елементів обслуговування. Автомеханік зазначив, що навіть досвідчені водії часто забувають про такі витратні матеріали.
Наприклад, масло в редукторі зазвичай не входить у список обов’язкових замін, хоча з часом у ньому можуть з’являтися забруднення та вода, що прискорює знос механізмів. Муфти повного приводу теж потребують регулярної перевірки: Volkswagen радить змінювати рідину раз на три роки, щоб уникнути перегріву та збоїв.
Власникам SUV слід приділяти увагу карданному валу: хрестовини, що відчувають значні навантаження на нерівностях, потребують періодичної змазки кожні 15 000 км. Також важливо вчасно міняти трансмісійне масло в роздатковій коробці – наприклад, Hyundai радить робити це при пробігу 120 000 км.
Високовольтні дроти та свічки запалювання служать приблизно 8 років, тому своєчасна заміна допоможе уникнути несподіваних поломок. І нарешті, паливний фільтр теж не варто забувати: він накопичує забруднення, впливає на роботу двигуна та економію палива. Рекомендується міняти його кожні 30 000 км.
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Leave a Comment