Багато автолюбителів, особливо початківці, вважають, що регулярна заміна масла, фільтрів і гальмівної рідини – це головна турбота про автомобіль. Проте існує чимало менш помітних, але не менш важливих елементів обслуговування. Автомеханік зазначив, що навіть досвідчені водії часто забувають про такі витратні матеріали.
Наприклад, масло в редукторі зазвичай не входить у список обов’язкових замін, хоча з часом у ньому можуть з’являтися забруднення та вода, що прискорює знос механізмів. Муфти повного приводу теж потребують регулярної перевірки: Volkswagen радить змінювати рідину раз на три роки, щоб уникнути перегріву та збоїв.
Власникам SUV слід приділяти увагу карданному валу: хрестовини, що відчувають значні навантаження на нерівностях, потребують періодичної змазки кожні 15 000 км. Також важливо вчасно міняти трансмісійне масло в роздатковій коробці – наприклад, Hyundai радить робити це при пробігу 120 000 км.
Високовольтні дроти та свічки запалювання служать приблизно 8 років, тому своєчасна заміна допоможе уникнути несподіваних поломок. І нарешті, паливний фільтр теж не варто забувати: він накопичує забруднення, впливає на роботу двигуна та економію палива. Рекомендується міняти його кожні 30 000 км.
Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…
Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…
Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…
Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…
У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…
Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…
Leave a Comment