Porsche продовжує збільшувати асортимент електромобілів, і цього разу увага прикута до оновленого Macan GTS 2026 модельного року. Цей повністю електричний кросовер розташувався між Macan Turbo та Macan 4S, поєднуючи потужність і привабливу ціну.
Macan GTS оснащений двома електромоторами – спереду та ззаду – які розвивають максимальну потужність 563 к.с. (420 кВт) та крутний момент до 955 Нм. У режимі Overboost автомобіль демонструє свій повний потенціал, а в звичайному режимі потужність знижується до 509 к.с. (320 кВт), що відповідає показникам Macan 4S. Для порівняння, Turbo пропонує 630 к.с.
Розгін до 100 км/год займає всього 3,6 секунди, а максимальна швидкість обмежена 249 км/год. Задній мотор аналогічний тому, що встановлений у Turbo, і доповнений інвертором на основі карбіду кремнію з струмом 900 А.
Батарея ємністю 100 кВт·год підтримує швидку зарядку потужністю до 270 кВт: від 10% до 80% зарядки – за 21 хвилину в ідеальних умовах. Запас ходу офіційно поки не оголошено, але очікується близько 463 км, як у моделей 4S і Turbo.
Porsche приділила особливу увагу ходовій частині, щоб Macan GTS відчувався як спортивний автомобіль. У стандарті встановлені обмежений диференціал задніх коліс, спортивна пневматична підвіска з пониженим кліренсом та пакет Sport Chrono з режимом Track Endurance.
Режим Track Endurance, запозичений від Taycan, контролює температуру батареї, запобігаючи зниженню продуктивності на трасі та дозволяючи довше підтримувати пікову потужність.
Розподіл ваги оптимізований: 48% спереду та 52% ззаду, що забезпечує стабільність. Система Torque Vectoring Plus у парі з заднім диференціалом точно розподіляє тягу, імітуючи поведінку спортивного купе. Для ще більшої маневреності доступна опція заднього рульового управління.
Macan GTS вирізняється ексклюзивними переднім та заднім бамперами й чорними декоративними елементами – вперше в лінійці вони йдуть у базовій комплектації. З літа 2026 року ці деталі стануть доступними для інших версій через новий пакет Sport Design. Стандартні 21-дюймові диски темно-сірого Macan Design можна замінити на 22-дюймові RS Spyder Design для ще більш агресивного вигляду.
Салон поєднує спортивний стиль і комфорт: оббивка Race-Tex поєднується з натуральною чорною шкірою на кермі, центральній консолі та дверних панелях. Атмосфера салону створює відчуття динамічної їзди без шкоди для комфорту.
Попередні замовлення на новий Macan GTS вже відкриті, стартова ціна – 103 тисячі доларів. Перші автомобілі надійдуть покупцям навесні 2026 року. Це робить модель привабливою для тих, хто шукає потужний електрокар із преміальним відчуттям без надмірних витрат.
Автомобілі, які потрапляли в аварії, зазвичай продають на вторинному ринку зі знижкою, але вони можуть…
Mercedes-Benz готує нове покоління компактного кросовера GLB 2026. Розробка завершилася цього літа, а тестові автомобілі…
В Україні знову зростають ціни на пальне. За даними порталу Ого з посиланням на експертів,…
Ринок уживаних електромобілів у Європі зараз переживає спад. За даними консалтингової компанії Berylls, електрокари втрачають…
Експерт зазначив, що сучасні двигуни працюють під підвищеним навантаженням і в суворих температурних режимах, що…
Audi Group підбила підсумки перших дев'яти місяців 2025 року, показавши змішану динаміку. Виторг концерну досяг…
Leave a Comment