Дизельні двигуни мають неоднозначну репутацію. Деяким водіям вони відверто не подобаються через специфічний звук роботи, примхливого характеру та вимогливого обслуговування. Інші їздять виключно на дизельному паливі, захоплюючись відмінними характеристиками – особливо низькою вартістю.
Які ж дизельні двигуни найменш проблемні? На це питання спробували відповісти автомобільні експерти. До списку потрапили лише європейські агрегати.
Одним із лідерів виробництва надійних дизельних двигунів є Mercedes-Benz. Що цікаво, німці надзвичайно послідовні у підтримці рівня та випускають досить надійні агрегати протягом кількох поколінь. Однією з найдовговічніших є серія OM601, яка з’явилася далекого 1983 року і проіснувала до початку XXI століття.
Двигуни доступні в трьох обсягах – 2,0, 2,2 і 2,3 літри, перші два, як і раніше, атмосферні. Це не дуже потужні, але надзвичайно надійні мотори, власники яких іноді жартома запитують у мережі, чи є взагалі спосіб їх «вбити». Ця серія найбільш відома за легендою 90-х – E-Class W124, а також мікроавтобусами моделями Vito і Sprinter до 2000 року.
BMW Group намагається не відставати від основних конкурентів, а також має у своєму асортименті легендарну серію дизельних двигунів – M57. Це рядні 6-циліндрові двигуни, які доступні у двох об’ємах – 2,5 та 3,0 літра. Загальна кількість модифікацій цих двигунів – 8, а їх потужність варіюється від 163 до 286 к.с.
Двигуни встановлювалися майже на весь модельний ряд баварських моделей – від 3-ї серії наприкінці 90-х до X6 2010 року. Дизельний BMW M57 не тільки дуже довговічний, а й відносно простий і не дуже дорогий в обслуговуванні. Загалом, двигун має три відомі проблеми, які в першу чергу залежать від того, як ви водите. Це турбіна, форсунки та вихрові клапани. Але загалом вони легко долають відстань до 300 000 км.
Це одна з марок, які за свою історію часто використовували двигуни інших виробників, особливо дизелі. Ці агрегати встановлювалися на моделі Volvo у період співпраці з різними автомобільними компаніями, і це було чудовим рішенням. Однак серія Modular, розроблена шведами, вважається однією з найкращих.
Зокрема, це перше покоління 244T – 5-циліндрові, 2,4-літрові дизелі (D5), які з 2001 до 2006 року встановлювалися практично на всю лінійку Volvo. Фактично, єдиним слабким місцем двигуна є форсунки, які виходять з ладу через погану якість палива та погане обслуговування.
Це головний виробник у Європі, який створив справді надійний дизельний двигун для невеликих автомобілів. Це повністю французький дизельний двигун групи PSA (зараз він входить до концерну Stellantis) – серії 2.0 HDI DW10. Цей агрегат випускається з 1999 року і зараз у восьмому поколінні. Паралельно випускався його атмосферний аналог DW8, який був досить слабким, але зламати його не було чим.
Що стосується турбомотора 2.0 HDI, то його основними вимогами були висока якість палива та олії. Якщо їх немає, то спочатку вийдуть з ладу сажовий фільтр і клапан рециркуляції газів, що відпрацювали, а потім доведеться замінювати «убиті» форсунки.
Не можна заперечувати, що скандал із маніпулюванням дизелями 2015 року безпосередньо зіпсував репутацію концерну Volkswagen. Упродовж десятиліть її інженери прагнули розробляти якісні дизельні двигуни, і з 1980 року компанія випустила 11 серій таких двигунів у 67 різних модифікаціях. Визначити, який з них найнадійніший, практично неможливо, тому що знайти два однакові агрегати просто неможливо.
На ринках Східної Європи репутацію марки створив найвідоміший дизель – 1,9-літровий, але проблема в тому, що офіційно він також має 22 модифікації. Найнадійніші з них з’явилися у другій половині 90-х років. Це серія EA180 та її відгалуження – атмосферні двигуни 1.9SDI та турбодизелі 1.9TDI серії 1Z. Вони не дуже потужні, але конструктивно прості та дуже міцні. Ці двигуни здатні долати відстань до 500 000 км.
У Європі не лише німці та французи, а й італійці зуміли виділитися виробництвом дизелів. Ви можете бути здивовані, але знаменита система Common Rail була винайдена в Італії спільними зусиллями Fiat та Magneti Marelli, хоча вони не змогли запустити її у серійне виробництво і цим скористалася німецька компанія Bosch.
Так чи інакше, один із перших дизелів Fiat, який, зрозуміло, встановлювався на Alfa Romeo, а потім і на Opel, виявився дуже успішним. Це повністю італійський агрегат 1.9 JTD, він же Опелівський 1.9 CDTI. Двигун не дуже складний, і якщо він у хорошому стані та заправлений якісним паливом, він не створює проблем.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment