У чому переваги і недоліки використання низькопрофільних шин?

0
37

Більшість водіїв вибирають якість шин за результатами всіх можливих тестів, але при цьому не враховують розмір коліс і самої гуми. Ці два фактори також дуже важливі з точки зору ходових якостей. У той час як деяким людям не важливий розмір, інші з задоволенням демонструють великі легкосплавні диски і низькопрофільні шини, які привертають увагу кожного перехожого. На додаток до цього водії також використовують покришки з високим профілем або зовсім стандартні. Який би варіант не був обраний, кожен з них має певні переваги і недоліки.

Низькопрофільні шини

Перш за все, важливо зрозуміти, що означає термін “низкопрофіотна шина”. Наприклад, один з найпоширеніших розмірів – 205/70 R16. У цьому позначенні число 70 – це відношення висоти протектора (у відсотках) до ширини шини. Як правило, якщо друге число менше 60, то це низькопрофільна шина. І навпаки, якщо число перевищує 80, то це вважається високим профілем.

Переваги низькопрофільних шин

Цей тип шин найчастіше використовується на гоночних автомобілях. У порівнянні зі звичайними типами, вони ширші, оскільки повинні забезпечувати достатню кількість повітря (в залежності від ваги автомобіля) всередині шини. До їх переваг відносяться презентабельний і спортивний зовнішній вигляд, хороші динамічні характеристики гальмування, а також краще прискорення. Крім того, їх низький профіль значно зменшує розгойдування автомобіля під час руху і забезпечує більш стійке проходження поворотів. Скорочений гальмівний шлях на 5-10% також є важливим плюсом.

Самі закони фізики говорять про те, що більш широкий профіль шини збільшує площу контакту колеса з дорогою, що підвищує безпеку всієї поїздки. Вони також роблять автомобіль більш слухняним і передбачуваним при русі. Ще одним плюсом є їх підвищена економічність завдяки зниженню опору повітря, що означає, що автомобіль також витрачає трохи менше палива.

Недоліки низькопрофільних шин

Основним недоліком цих типів шин є їх жорсткість при русі. Як правило, вони важче справляються з нерівностями, які більш помітні для водія і пасажира, особливо на високих швидкостях. Також існує підвищений ризик проколів і навіть пошкодження диска. Шини, як правило, призначені для часткового стиснення і поглинання ударів. Однак низькопрофільні колеса обмежені в цій здатності, що призводить до більшого зносу шасі, якому доводиться амортизувати все самому.

Ще одним недоліком є ​​те, що вони більш гучні, ніж звичайні шини. Це пояснюється як твердістю, так і більшою шириною гуми. Існує також значна різниця в їх ціні. Низькопрофільні шини коштують дорожче, ніж звичайні моделі. Вони також більш вимогливі до обслуговування, що також відбивається на вартості шиномонтажу.

Все залежить від стилю водіння і умов

Отже, якщо з вибором варіанту покупки низькопрофільних або стандартних шин визначитися не виходить, потрібно подумати спочатку про те, для яких цілей вони призначені. Якщо має бути тривала і жвава їзда по автомагістралях, хорошим вибором буде низкопрофильная шина, оскільки саме на такий стиль водіння вона розрахована. З іншого боку, для повільної їзди по бездоріжжю краще вибрати покришку з високим профілем або стандартну шину, яка адаптується до такої місцевості.

Читайте також  Опублікований рейтинг двигунів, на яких реально проїхати більше 500 000 км

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.