Дослідники перевірили, чи дійсно електричні автомобілі більш екологічні в порівнянні з бензиновими аналогами. Адже ходить думка, що в дійсності це зовсім не так. Виявляється, що в окремих країнах різниця в кількості викидів варіюється від 19 до 69%.
Міжнародна рада по чистому транспорту (ICCT) провів масштабне дослідження життєвого циклу автомобілів на викопному паливі та електричних двигунах. В якості розрахункового часу життя визначений термін в 18 років, а результати враховують всі нюанси, від видобутку сировини до утилізації. У розрахунок приймалися викиди парникових газів на найбільш великих світових ринках: США, ЄС, Китай та Індія.
Як стало відомо, викиди нового електромобіля, купленого в 2021 році, виявляться на 66-69% менше, ніж за аналогічний бензинового аналога в Європі. У США електрокари виробляють на 60-68% менше викидів, в Китаї – на 37-45%, а в Індії – на 19-34%. При цьому розрив між бензиновими і електричними автомобілями збільшиться ще більше до 2030 року: 74-77% в ЄС, 62-76% в США, 48-64% в Китаї і 30-56% в Індії.
Це дослідження особливо актуально на тлі все зростаючої критики електромобілів. Багато експертів вважають, що за весь життєвий цикл вони завдають більше шкоди, ніж машини на викопному паливі. Однак фахівці ICCT стверджують, що в майбутньому розрив між технологіями буде тільки зростати – на користь електрокарів.