Головна Статті Чи потрібно прогрівати авто влітку: деталі

Чи потрібно прогрівати авто влітку: деталі

0
94

Прогрів автомобіля влітку не є обов’язковим дією, але це не означає, що можна їхати відразу ж після запуску двигуна. Як пише видання «Новини і Факти» , водіям рекомендують виконувати дану процедуру навіть в теплу погоду.

Не так багато часу пройшло з тих пір, коли фахівці наполягали на необхідності прогріву мотора і в холод, і в тепло. Але прогрес не стоїть на місці, і конструкція силових агрегатів зазнала значних змін.

Сучасні двигун не вимагає такого прогріву, в якому мали потребу їх недавні попередники. Експерти відзначають, що повноцінно прогрівати авто необхідно при зниженні вуличної температури до -13 ° C і нижче, тоді як при більш високих показниках автовиробники не рекомендують зайвий раз «напружувати» двигун роботою на холостому ходу.

Як правило, за температурою ДВЗ в авто водії стежать за допомогою спеціального датчика на приладовій панелі. Робоча температура більшості сучасних моторів становить 90 ° C, однак орієнтуватися на цю цифру при прогріванні неправильно, оскільки в іншому випадку це обернеться перевитратою палива і втратою часу.

Коли за вікном -20 ° C, то прогрівати силовий агрегат на холостих обертах до робочої температури можна, але це займе близько півгодини. Витрачати пальне і час на це недоцільно, відзначають фахівці.

Бажаючи прискорити процес, деякі водії збільшують обороти двигуна за допомогою педалі газу, але робити це «на холодну» вкрай небажано.

У літній період починати рух відразу після пуску мотора теж не рекомендується, оскільки в цьому випадку можливе виникнення небезпечного для механізмів масляного «голодування». Це пояснюється тим, що під час простою масло опускається в картер двигуна і на його підняття потрібен якийсь час.

Після запуску двигуна необхідно, щоб масло пройшло через канали і забезпечило мастило всіх важливих елементів. Це стосується і турбованих моторів, де масло зменшує нагрів компресора. Початок руху з «сухим» ДВС загрожує його підвищеним зносом і, отже, передчасним виходом з ладу.

Алгоритм правильного запуску автомобіля влітку виглядає так: візуальний огляд, пуск двигуна, включення кондиціонера (при його наявності). Потрібно почекати, поки масло дійде до всіх вузлів і агрегатів: про це водієві підкаже зниження холостих обертів з прогревочних 1100-1200 до штатних 700-800.

Ще раз нагадаємо, що робоча температура охолоджуючої рідини в моторі дорівнює 90 ° C, а не 25-30 ° C, тому прогрів протягом декількох хвилин точно не буде зайвим.

Читайте також  Експерти розповіли, які засоби самооборони можна законно возити з собою в автомобілі

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.