Досвідчені автомобілісти напевно знають, що робота двигуна на холостих обертах істотно знижує його ресурс.
Для нормальної роботи силової установки до всіх елементів конструкції має безперервно надходити масло. Мастило надходить шляхом розбризкування або самоподтьоком.
Масляний насос забезпечує мастило тільки корінним і шатунних підшипників коленвала, осі коромисел, поршневими пальцями і інших елементів знаходяться поруч.
Робота на холостих обертах не дає маслу розбризкуватися, в результаті механізм починає працювати без змащення.
На відміну від автомобілів виробництва 70-80-х років, сучасні машини не підтримують потрібний темп оборотів на холостому ходу. Крім того, продуктивність сучасних масляних насосів не відбивається на інтенсивності розбризкування масляного складу.
Хід поршня в двигуні сучасних машин складає близько 90см., При цьому діаметр набагато менший, ніж в двигунах внутрішнього згоряння старих моделей. Стінки змащуються масляним паром утворився між колінчастим валом і вкладишем при видавлюванні під дією відцентрової сили. Цей процес неможливий на оборотах нижче 1200об / хв. – на холостому ходу.
Джерело: mashyna