Статті

Названо 5 помилок автомобілістів, які швидко виводять з ладу турбомотор

Share

Перш за все фахівці визначили, що ознаками швидкої поломки турбіни є сторонні шуми з-під капота, свист, гул, а також вихлоп сизого кольору. Ще однією ознакою є відомий «масложор», який виникає в результаті проникнення масла крізь люфти і щілини в деталях.

Експерти розповіли, що турбіна може перестати працювати в зв’язку з масляним голодуванням. Найчастіше це трапляється, якщо власник не стежить за рівнем масла. Також масляне голодування може з’явитися при експлуатації автомобіля під навантаженням. Якщо турбодвигун знаходиться в чудовому стані і повністю справний, то він здатний споживати близько 80 грам масла на 100 літрів палива, а якщо силовий агрегат вже зношений, то витрата буде досягати 2 літрів на 100 літрів палива.

Важливо пам’ятати, що турбоагрегати абсолютно не люблять, коли після довгої і активної їзди їх відразу ж заглушають. Після приїзду краще дати двигуну попрацювати на холостих обертах близько хвилини. Ви можете, звичайно, покластися на турботаймер, що забезпечує роботу вашого мотора протягом двох-трьох хвилин на мінімальних обертах вже після виключення запалення, проте і цей підхід не є універсальним лікуванням.

Деякі водії дуже люблять їздити накатом, зокрема, вони часто підкочуються до світлофорів на «нейтралці». Подібний захід негативно позначається на стані турбодвигуна. Деякі турбовані агрегати компанії Subaru не люблять низький тиск масла всередині мотора. Коли водій рухається «тихоходом», то лубрикант починає гірше циркулювати по системі змащення.

Володіючи транспортним засобом з турбодвигуном, водієві варто не економити час на прогріванні силового агрегату. Якщо в холодну пору сильно розкрутити холодний мотор, то турбіна стане швидко і сильно розігріватися, і в зв’язку з різким перепадом температур можуть відбутися деформації металевих елементів конструкції.

Також деякі автомобілісти з метою економії заправляються низькооктанових бензином. Якщо в інструкції з експлуатації наказаний бензин з октановим числом не нижче 95-го, а водій прийняв рішення заправитися 92-м, то стає вище ймовірність детонації. Т. е. Вибухового загоряння суміші в циліндрах. Це спричинить пошкодження поршневої групи і знос вкладишів. Турбіна ж підвищує масу спалимої паливної суміші всередині циліндрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому червоні поворотники на авто зі США можуть обернутися штрафом в Україні

В Україні зростає популярність автомобілів, імпортованих зі США, завдяки їхній привабливій ціні та широкому вибору.…

12.06.2025

Чому варто остерігатись дизельного BMW з мотором N47

Німецький автогігант BMW заслужено асоціюється з високими стандартами інженерії та потужними двигунами, які здобули статус…

12.06.2025

Топ-10 доступних спортивних автомобілів на вторинному ринку

Щоб придбати швидкий автомобіль із відмінною керованістю та привабливим дизайном, зовсім не обов'язково витрачати великі…

12.06.2025

Чому українці уникають авто з варіаторами та роботами на вторинному ринку

Останніми роками на нові автомобілі - особливо китайського виробництва - все частіше встановлюють варіатори та…

12.06.2025

Subaru представила компактний гібридний кросовер Rex 2025 року

В Японії дебютував новий кросовер Subaru Rex 2025 року компактного розміру. Ця модель є переробленою…

12.06.2025

Honda HR-V 2026 року отримав нову решітку радіатора і сучасний інтер’єр

Кілька днів тому виробник Honda представив нову версію кросовера Honda HR-V 2026 модельного року. Крім…

12.06.2025