Статті

Названо 5 помилок автомобілістів, які швидко виводять з ладу турбомотор

Share

Перш за все фахівці визначили, що ознаками швидкої поломки турбіни є сторонні шуми з-під капота, свист, гул, а також вихлоп сизого кольору. Ще однією ознакою є відомий «масложор», який виникає в результаті проникнення масла крізь люфти і щілини в деталях.

Експерти розповіли, що турбіна може перестати працювати в зв’язку з масляним голодуванням. Найчастіше це трапляється, якщо власник не стежить за рівнем масла. Також масляне голодування може з’явитися при експлуатації автомобіля під навантаженням. Якщо турбодвигун знаходиться в чудовому стані і повністю справний, то він здатний споживати близько 80 грам масла на 100 літрів палива, а якщо силовий агрегат вже зношений, то витрата буде досягати 2 літрів на 100 літрів палива.

Важливо пам’ятати, що турбоагрегати абсолютно не люблять, коли після довгої і активної їзди їх відразу ж заглушають. Після приїзду краще дати двигуну попрацювати на холостих обертах близько хвилини. Ви можете, звичайно, покластися на турботаймер, що забезпечує роботу вашого мотора протягом двох-трьох хвилин на мінімальних обертах вже після виключення запалення, проте і цей підхід не є універсальним лікуванням.

Деякі водії дуже люблять їздити накатом, зокрема, вони часто підкочуються до світлофорів на «нейтралці». Подібний захід негативно позначається на стані турбодвигуна. Деякі турбовані агрегати компанії Subaru не люблять низький тиск масла всередині мотора. Коли водій рухається «тихоходом», то лубрикант починає гірше циркулювати по системі змащення.

Володіючи транспортним засобом з турбодвигуном, водієві варто не економити час на прогріванні силового агрегату. Якщо в холодну пору сильно розкрутити холодний мотор, то турбіна стане швидко і сильно розігріватися, і в зв’язку з різким перепадом температур можуть відбутися деформації металевих елементів конструкції.

Також деякі автомобілісти з метою економії заправляються низькооктанових бензином. Якщо в інструкції з експлуатації наказаний бензин з октановим числом не нижче 95-го, а водій прийняв рішення заправитися 92-м, то стає вище ймовірність детонації. Т. е. Вибухового загоряння суміші в циліндрах. Це спричинить пошкодження поршневої групи і знос вкладишів. Турбіна ж підвищує масу спалимої паливної суміші всередині циліндрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Штрафи за тріщини на вітровому склі: чи варто переживати водіям

Коли на лобовому склі з'являється тріщина, водії часто замислюються, чи можна продовжувати їзду з таким…

12.01.2025

Розсекречено дизайн Honda Accord 2026: як змінилася зовнішність автомобіля

У китайському сегменті Інтернету з’явилися фото з закритої презентації популярної моделі. Очевидцям вдалося зняти автомобіль…

12.01.2025

Представлено універсал Zeekr 007 GT: елегантність і потужність в одному автомобілі

Представлений ефектний універсал Zeekr 007 GT. Преміум-бренд Geely поділився офіційними фотографіями новинки, і одночасно у…

12.01.2025

Українцям додали ще один податок на авто

З 2025 року в Україні власники авто, вартість яких перевищує 3 мільйони гривень і які…

12.01.2025

Jeep відмовляється від Grand Cherokee заради нового Wagoneer S у Європі

Компанія Jeep оголосила про своє рішення припинити продаж моделі Grand Cherokee в Європі та замінити…

12.01.2025

Швидкість обмежать до 30 км/год: які зміни чекають на водіїв

У Греції було ухвалене важливе рішення обмежити швидкість автомобілів до 30 км/год у всіх містах,…

12.01.2025