Названо 5 помилок автомобілістів, які швидко виводять з ладу турбомотор

0
132

Перш за все фахівці визначили, що ознаками швидкої поломки турбіни є сторонні шуми з-під капота, свист, гул, а також вихлоп сизого кольору. Ще однією ознакою є відомий «масложор», який виникає в результаті проникнення масла крізь люфти і щілини в деталях.

Експерти розповіли, що турбіна може перестати працювати в зв’язку з масляним голодуванням. Найчастіше це трапляється, якщо власник не стежить за рівнем масла. Також масляне голодування може з’явитися при експлуатації автомобіля під навантаженням. Якщо турбодвигун знаходиться в чудовому стані і повністю справний, то він здатний споживати близько 80 грам масла на 100 літрів палива, а якщо силовий агрегат вже зношений, то витрата буде досягати 2 літрів на 100 літрів палива.

Важливо пам’ятати, що турбоагрегати абсолютно не люблять, коли після довгої і активної їзди їх відразу ж заглушають. Після приїзду краще дати двигуну попрацювати на холостих обертах близько хвилини. Ви можете, звичайно, покластися на турботаймер, що забезпечує роботу вашого мотора протягом двох-трьох хвилин на мінімальних обертах вже після виключення запалення, проте і цей підхід не є універсальним лікуванням.

Читайте також  Лайфхак для водіїв: як швидко охолодити машину в спеку без кондиціонера

Деякі водії дуже люблять їздити накатом, зокрема, вони часто підкочуються до світлофорів на «нейтралці». Подібний захід негативно позначається на стані турбодвигуна. Деякі турбовані агрегати компанії Subaru не люблять низький тиск масла всередині мотора. Коли водій рухається «тихоходом», то лубрикант починає гірше циркулювати по системі змащення.

Володіючи транспортним засобом з турбодвигуном, водієві варто не економити час на прогріванні силового агрегату. Якщо в холодну пору сильно розкрутити холодний мотор, то турбіна стане швидко і сильно розігріватися, і в зв’язку з різким перепадом температур можуть відбутися деформації металевих елементів конструкції.

Також деякі автомобілісти з метою економії заправляються низькооктанових бензином. Якщо в інструкції з експлуатації наказаний бензин з октановим числом не нижче 95-го, а водій прийняв рішення заправитися 92-м, то стає вище ймовірність детонації. Т. е. Вибухового загоряння суміші в циліндрах. Це спричинить пошкодження поршневої групи і знос вкладишів. Турбіна ж підвищує масу спалимої паливної суміші всередині циліндрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.