Багато водіїв, втомлених від механіки, мріють про автомат. На перший погляд, це просто: сів, натиснув газ і поїхав. Але перехід на АКПП може бути складним, особливо для тих, хто звик до “механіки”. Статистика показує, що майже третина новачків стикається з поломками коробки вже в перший рік через старі звички.
Типові помилки включають: запуск двигуна без переведення важеля в “P”, використання лівої ноги на гальмі, часті перемикання між “D” та “N”, котіння на нейтралі з гірки та неправильне паркування. Всі ці дії шкодять коробці, фрикціонам і гальмам.
При обгонах краще використовувати kick-down або спортивний режим, а не різке натискання газу постійно. Взимку після запуску авто дайте АКПП попрацювати хвилину, щоб олія прогрілась. Також важливо стежити за ознаками проблем: ривки, затримки перемикання, сторонні звуки. Масло в автоматі потрібно міняти кожні 40-60 тисяч км за рекомендацією виробника.
АКПП – це комфорт, але тільки для тих, хто готовий забути старі звички. Правильне користування коробкою не тільки збереже гроші на ремонті, а й подарує справжнє задоволення від їзди.
Ionity запустила в Норвегії свою першу зарядну станцію, здатну видавати до 500 кВт потужності. Об'єкт,…
Конфлікти між водіями та працівниками патрульної поліції трапляються досить часто. Причиною зазвичай стає груба поведінка…
Дизельні двигуни вже давно використовують не лише в вантажівках і тракторах. Сьогодні це економія палива,…
Від правильного налаштування дзеркал значною мірою залежить безпека на дорозі, однак багато водіїв регулюють їх…
Першим спортивним автомобілем Mazda з роторним двигуном стало купе RX-7, за яким пізніше з'явилася модель…
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Leave a Comment