Багато водіїв, втомлених від механіки, мріють про автомат. На перший погляд, це просто: сів, натиснув газ і поїхав. Але перехід на АКПП може бути складним, особливо для тих, хто звик до “механіки”. Статистика показує, що майже третина новачків стикається з поломками коробки вже в перший рік через старі звички.
Типові помилки включають: запуск двигуна без переведення важеля в “P”, використання лівої ноги на гальмі, часті перемикання між “D” та “N”, котіння на нейтралі з гірки та неправильне паркування. Всі ці дії шкодять коробці, фрикціонам і гальмам.
При обгонах краще використовувати kick-down або спортивний режим, а не різке натискання газу постійно. Взимку після запуску авто дайте АКПП попрацювати хвилину, щоб олія прогрілась. Також важливо стежити за ознаками проблем: ривки, затримки перемикання, сторонні звуки. Масло в автоматі потрібно міняти кожні 40-60 тисяч км за рекомендацією виробника.
АКПП – це комфорт, але тільки для тих, хто готовий забути старі звички. Правильне користування коробкою не тільки збереже гроші на ремонті, а й подарує справжнє задоволення від їзди.
Помилитися колонкою легко: чужий автомобіль, оренда чи поспіх - і в бензобак може потрапити дизель.…
У деяких штатах США діють закони, які регулюють прогрів автомобіля та наявність снігу на кузові,…
Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) розпочало розслідування, яке стосується тисяч автомобілів Ford Fiesta…
Ще 10-15 років тому автомобіль асоціювався з надійністю та довговічністю, тоді як сьогодні багато водіїв…
Американське Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) розпочало офіційну перевірку, пов'язану з Tesla Model 3,…
Genesis вважає, що ринок кросоверів перенасичений, і пропонує універсали як розумну альтернативу. Головний дизайнер Люк…
Leave a Comment