Чому не варто купувати моторне масло на розлив в СТО

Час читання: 2 хв.
0
Чому не варто купувати моторне масло на розлив в СТО

На більшості СТО клієнтам пропонують пройти ТО, попередньо не купуючи розхідники. На місці, як правило, вже є всі фільтри на популярні моделі, а також є масло на розлив. Однак у більшості випадків такий підхід є згубним для ДВЗ, і цьому є ціла низка обґрунтувань. Особливо багато що пов’язано з обманом, який, як і раніше, процвітає в українських сервісних центрах.

Отже, чому ж не варто купувати олію на розлив на СТО? Насправді не хочеться узагальнювати і говорити, що всі майстерні пропонують неякісний продукт. Великі мережеві СТО зазвичай тримають масло в бочках від різних виробників, і можна не сумніватися, що воно тут свіже і відповідає всім потрібним параметрам. На таких станціях рідше обманюють, тому що все впирається у великий потік клієнтів та швидке витрачання мастила, а також необхідних розхідників для ТЗ.

Дрібні ж послуги таким потоком клієнтів похвалитися не можуть. Тому тут масло в бочці, навіть якщо воно якісне і хороше, може застоюватися протягом двох-трьох років, особливо коли йдеться не про самий ходовий продукт. Таким чином, вже з’являється ризик, що в двигун буде залите мастило, яке частково встигло втратити свої властивості. Подальша експлуатація ТЗ у разі обов’язково спричинить поломку ДВЗ раніше терміну.

Реклама

Однак лякати автолюбителів більшою мірою має не це. Працівники на деяких СТО продають гарну олію ліворуч без каси, а потім заповнюють запаси контрафактною продукцією. Цим можуть займатися як самі механіки, а й керівний склад сервісного центру. У бочку під виглядом якісного продукту заливається сумнівна олія, яка може бути очищеною відпрацюванням. Зрозуміло, такий склад не вселяє довіри та гарантовано не зможе виконувати свої функції.

При цьому автоаматор ще й переплачує, адже купує продукцію на СТО, нехай навіть у цьому випадку сам процес заміни пропонується безкоштовно. Окремо хотілося б поговорити про те, що досить часто в таких майстернях продається не якась підробка чи відпрацювання, що пройшло очищення та фільтрацію. Найчастіше тут реалізують менш популярний продукт. Це робиться з метою економії, а покупець навіть не помічає різницю в поведінці силового агрегату і звертається на СТО знову.

Тут хотілося б нагадати, що будь-який автомобіліст має про запас олію для доливання. Таким чином, якщо купувати мастило в автомайстерні, є ризик згодом змішати в ДВЗ моторне масло абсолютно різних виробників, не виключено, що ще й різного типу, а також іншої в’язкості. Все це вкрай згубно впливає на сучасний мотор і тягне його вихід з ладу на досить невеликих пробігах. Економія в цьому випадку часто закінчується серйозними витратами на ремонт ДВЗ.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!