Купівля вживаного авто — штука приваблива, але й ризиків у ній вистачає. Шахраї тільки й чекають новачків, які ще не знайомі з їхніми хитрощами, тому я завжди намагаюсь бути насторожі. От, наприклад, дуже популярна схема — вимога передоплати. Часто можна натрапити на «солодку» ціну, продавець обіцяє доставити авто з іншого міста чи навіть країни і ще так ненароком натякає, що є інші охочі. Але, варто переказати гроші — і продавець зникає. Тому для мене це вже залізне правило — ретельно перевіряти продавця і добре подумати, перш ніж переводити хоч копійку.
Ще один прикол — підроблені сайти автодилерів. Зараз такі підробки можуть виглядати дуже професійно, мало не як офіційні сторінки відомих компаній, тільки з дуже підозріло вигідними цінами. Якщо мені пропонують зробити передоплату і намагаються прискорити процес — одразу обережніше ставлюся до всього.
З імпортованими авто теж треба бути насторожі. Часто продавці взагалі намагаються «забути» згадати, що авто приїхало з-за кордону, а це ж може означати і скручений пробіг, і купу прихованих ушкоджень. Тому якщо продавець уникає деталей про історію авто — у мене виникають сумніви.
На Facebook Marketplace взагалі шахраїв чимало. Там можуть розміщувати оголошення з «рідкісними» запчастинами за просто смішними цінами, але як тільки ти переказуєш гроші — продавець зникає, і залишаєшся ти з порожніми руками. Тому я вже для себе вирішив — ніяких передоплат, доки не побачу товар на власні очі.
З пробігом і поготів слід бути обережним. Скручений одометр — класика жанру, особливо на старіших авто. Інколи пробіг здається аж занадто низьким для віку машини, і це для мене завжди сигнал заглянути в її історію.
Ще один підводний камінь — це приховані пошкодження. Усі ці історії про аварії або ремонт часто залишаються «за кадром», тому стараюся заздалегідь все перевіряти, бо це не тільки про гроші, а й про безпеку. Навіть звіти можуть підробити, тому для себе вирішив, що краще звернутися до надійних, перевірених джерел.
І ще є автівки з таксі чи каршерингу — часто виглядають цілком нормально, але мають високий пробіг і зношені основні системи. Такі машини завжди треба особливо ретельно оглядати, бо часом за фасадом ховаються чималі проблеми.
Що вже казати про викрадені авто, які часом теж потрапляють на ринок — краще перевірити історію, щоб потім не мати мороки з законом.
Ну і з платіжними методами слід бути уважним. Якщо мені пропонують оплату через якийсь Western Union, для мене це сигнал тривоги — зазвичай за таким варіантом стоїть ризик натрапити на підроблені документи або й взагалі лишитися без грошей і без машини.
Тому якщо бути пильним і враховувати всі ці моменти, шанси натрапити на справді хорошу машину, а не на головний біль, значно вищі.
Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…
Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…
Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…
Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…
Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…
Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…
Leave a Comment