Водіям пояснили, чому не варто глушити атмосферний двигун відразу після зупинки

Час читання: < 1 хв.
0
Водіям пояснили, чому не варто глушити атмосферний двигун відразу після зупинки

Більшість автовласників, дорожачи своїм часом, не замислюються, як вони поступово вбивають двигун автомобіля, ігноруючи просту дію, яка потребує не більше кількох хвилин. Власник сервісного центру розповів у розмові з журналістами, чому не можна одразу вимикати двигун після того, як автомобіль проїхав чималий кілометраж на високих оборотах, навіть якщо мова про “атмосферник”.

Що ще відомо

Так, багато сучасних двигунів зараз оснащені турбонаддувом, тому часто можна спостерігати картину, коли водій заїжджає на стоянку на потужному кросовері, тут же глушить мотор і тікає у своїх справах. При цьому у машин при досягненні 3-4 тисяч обертів сильно нагріваються деталі ДВЗ, охолодження ж проводиться за допомогою мастила та рідини, що охолоджує. А їх циркуляція в системі здійснюється за допомогою насоса та помпи.

Виходить, при різкій зупинці і насос і помпа відразу перестають ганяти технічні рідини по системі, що призводить до перегріву деяких деталей двигуна. А це загрожує появою великих складнощів у майбутньому. Щоб цього уникнути, достатньо дати машині попрацювати на неодружених оборотах. Якщо йдеться про звичайний атмосферний мотор, достатньо всього 10-20 секунд, для турбованих потрібно трохи більше часу. Ця проста дія дозволить уникнути утворення бульбашок газу в антифризі, а також охолодити деталі двигуна.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!