По-перше, експерт повідомив що при використанні дистанційного прогріву автомобіля відсутній контроль над його станом. У зимовий час часто виникають витікання технічної рідини, особливо у автомобілів з великим пробігом. Наприклад, пошкодження допоміжних агрегатів можуть спричинити витік. Якщо автомобіль продовжує працювати під час витоку, це може призвести до серйозних пошкоджень та дорогого ремонту.

Однак, щоб уникнути подібних ситуацій, можна використовувати сучасну сигналізацію з  модулем GSM, яка забезпечує захист від витоків. Власник автомобіля отримає повідомлення під час перегріву або втрати зарядки. Без GSM модуля власник не буде знати про проблему.

По-друге, зазначив експерт, використання функції автозапуску в холодну пору року може спричинити проблеми з вихлопною системою. Якщо автомобіль припаркований на схилі таким чином, що задня вісь знаходиться вище передньої, наприклад, на кучугурі, це може призвести до замерзання вихлопної системи. Часті запуски створюють конденсат у системі, який за відсутності руху автомобіля просто замерзає. Щоб уникнути цієї проблеми, необхідно паркуватися на рівній поверхні або таким чином, щоб задня вісь знаходилася нижче за передню.

Однак, найважливіше – регулярно перевіряти автомобіль візуально та контролювати його стан за допомогою приладів . Також рекомендується час від часу збільшувати оберти двигуна, щоб усунути конденсат.

Крім того, необхідно врахувати, що за короткочасних запусків при негативних температурах акумуляторна батарея не повністю заряджається. Якщо при цьому не здійснювати достатньо тривалих поїздок, це може призвести до повного розряду батареї.

Якщо автомобіль не використовуватиметься протягом тривалого часу (понад тиждень), рекомендується вимкнути функцію автопрогрівання. Особливо це актуально у випадках, коли машина залишиться без контролю, наприклад під час відпустки або тривалого відрядження. Це дозволить заощадити паливо та запобігти зайвому використанню ресурсів агрегатів та рідин.