Новини

Україна починає перехід на екологічні автомобілі

Share

Верховна Рада України ухвалила законодавчу ініціативу №8172, яка дозволяє Уряду розвивати екологічний громадський транспорт та розбудовувати потужну мережу зарядних станцій в нашій країні.

Верховна Рада України ухвалила законодавчу ініціативу №8172, яка дозволяє Уряду розвивати екологічно чистий громадський транспорт та розбудовувати потужну мережу зарядних станцій в нашій країні.

Цей новий закон вводить обмеження на придбання та експлуатацію дизельних та бензинових автобусів у громадському транспорті.

Через дванадцять років, у 2036 році, на автобусних маршрутах у всіх регіонах України буде дозволено їздити лише електробусам, автобусам на водневих паливних елементах та газовим транспортним засобам. Таким чином, Україна поступово повністю відмовиться від звичайних автобусів. Громадський транспорт, що працює на викопних видах палива, буде поступово відмовлятися від використання на користь більш сталих та екологічних альтернатив.

На думку представників Верховної Ради, це рішення матиме значний вплив на ситуацію. За даними консорціуму українських автовиробників “Укравтопром”, 25% громадського транспорту у великих містах становитимуть електричні або газові автобуси вже через шість років після запровадження законопроекту, а до 2033 року ця цифра подвоїться, що призведе до переходу на більш екологічно чисті види транспорту.

Крім того, для стимулювання встановлення електрозарядних станцій будуть спрощені вимоги до майданчиків та скасована плата за потужність до 2024 року, якщо вони будуть підключені до мережі “Укрелго”. Такі заходи сприятимуть розвитку екосистеми електромобілів та підвищенню доступності зарядних станцій.

Закон також поширює підтримку на житлові райони, дозволяючи встановлювати зарядні станції в багатоквартирних будинках з достатньою потужністю. Це також мотивуватиме мешканців переходити на електромобілі та підвищить культуру екологічної свідомості серед мешканців. Поступово відмовляючись від дизельних та бензинових автобусів і замінюючи їх електричними та газовими, Україна може зменшити свій вуглецевий слід, покращити якість повітря та сприяти створенню більш здорового середовища для населення.

Законопроект приєднується до глобальних зусиль по боротьбі зі зміною клімату та переходу до більш чистої транспортної системи і підкреслює прихильність України до більш зеленого та сталого майбутнього для майбутніх поколінь.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla вирішила не використовувати заводську плівку для Cybertruck

Tesla офіційно зняла з продажу послугу захисного покриття для Cybertruck. Ця опція, запропонована наприкінці 2023…

20.11.2024

Китайські автомобілі віком 3 роки, від яких варто утриматися

На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…

20.11.2024

Європі загрожує нова криза в автоіндустрії

Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…

20.11.2024

Який податок потрібно сплатити при продажу авто між фізичними особами

Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…

20.11.2024

Представлено оновлений Volvo V60 2025: опубліковано ціни та оснащення

Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…

20.11.2024

Експерти визначили найпроблемніші моделі Nissan

Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…

20.11.2024