Основна проблема, за його словами, – це запуск двигуна в холод . Для вирішення цієї проблеми він пропонує додаткову теплоізоляцію моторного відсіку та акумулятора, а також використання пускозарядного пристрою або дротів для прикурювання у разі розрядження акумулятора.
Взимку водії також стикаються із примерзанням замків, дверей, стекол та щіток склоочисників. Експерт радить прогрівати салон автомобіля та періодично обробляти ущільнювачі силіконовим мастилом. Для запобігання запотіванню стекол він рекомендує використовувати спеціальні антизапотівачі.
Для проблем із промерзлими гальмівними колодками експерт радить похитати машину, попинати по колах або полити диски теплою водою. Для запобігання замерзанню рекомендується не ставити авто на ручне гальмо, а на передачу.
Якщо проблема пов’язана із замерзанням форсунок омивача лобового скла , спікер пропонує використовувати спеціальні розморожувачі або гарячу воду в пакеті для їхнього відігріву. Для захисту кузова від реагентів він рекомендує використовувати автохімію або вінілову плівку, а дно і пороги обробити антикорозійними засобами.
У разі замерзання паливної системи слід використовувати присадку для видалення води з палива. При погіршенні зчеплення шин з дорогою важливо дотримуватись обмеження швидкості та при необхідності використовувати ланцюги протиковзання.
Експерт також зазначає, що низькі температури можуть негативно впливати на роботу двигуна та інших систем автомобіля. Він рекомендує використовувати електропідігрівачі, пускозарядні пристрої та паркуватись у теплих місцях, а також замінити літні рідини на зимові.